Nieśmiertelność: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (kat.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Stan ciała o poziomie nienaruszalności kinetycznej jak i umysło o nienaruszalności psychicznej z zachowaniem stałego pędu umożliwiającego wyprowadzenie siły o przeciwnym zwrocie co pozwala zachować pozycje nienaruszalnosci a co za tym idzie nietykalności na bodźce zewnętrzne jak i wewnętrzne. Jezus Chrystus przechodząc na dobrą stronę mocy osiągnął poziom nieśmiertelnego przez co uznany został za herosa religii chrześcijańskiej. Obecnie niespiotyka się zbyt wiele istot nieśmiertelnych, z tego powodu powstał on w grach RPG i innych gdzie obsłuigiwana jest opcja GOD/DEVIL mode on. |
Stan ciała o poziomie nienaruszalności kinetycznej jak i umysło o nienaruszalności psychicznej z zachowaniem stałego pędu umożliwiającego wyprowadzenie siły o przeciwnym zwrocie co pozwala zachować pozycje nienaruszalnosci a co za tym idzie nietykalności na bodźce zewnętrzne jak i wewnętrzne. Jezus Chrystus przechodząc na dobrą stronę mocy osiągnął poziom nieśmiertelnego przez co uznany został za herosa religii chrześcijańskiej. Obecnie niespiotyka się zbyt wiele istot nieśmiertelnych, z tego powodu powstał on w grach RPG i innych gdzie obsłuigiwana jest opcja GOD/DEVIL mode on. |
||
[[Kategoria:Abstrakcja]] |
Wersja z 15:48, 6 lip 2006
Stan ciała o poziomie nienaruszalności kinetycznej jak i umysło o nienaruszalności psychicznej z zachowaniem stałego pędu umożliwiającego wyprowadzenie siły o przeciwnym zwrocie co pozwala zachować pozycje nienaruszalnosci a co za tym idzie nietykalności na bodźce zewnętrzne jak i wewnętrzne. Jezus Chrystus przechodząc na dobrą stronę mocy osiągnął poziom nieśmiertelnego przez co uznany został za herosa religii chrześcijańskiej. Obecnie niespiotyka się zbyt wiele istot nieśmiertelnych, z tego powodu powstał on w grach RPG i innych gdzie obsłuigiwana jest opcja GOD/DEVIL mode on.