Gra:Strona 201202: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Nowa Opcja (Ta sama))
Linia 9: Linia 9:
* Albo [[Gra:Strona 201204|"Kaszę Jaglaną"]], której nauczyłeś się od pewnego kucharza?
* Albo [[Gra:Strona 201204|"Kaszę Jaglaną"]], której nauczyłeś się od pewnego kucharza?
* Albo może [[Gra:Strona 201205|"Zgubę Wandala"]], której nauczyłeś się od Admina Nonsensopedii?
* Albo może [[Gra:Strona 201205|"Zgubę Wandala"]], której nauczyłeś się od Admina Nonsensopedii?
* Albo [[Gra:Strona 201205|"Kroczo-Niszczyciel" którym oberwałeś od twojej dziwewczyny ?


[[Kategoria:Gra|201202]]
[[Kategoria:Gra|201202]]

Wersja z 20:07, 4 cze 2012

Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
- Białe pierwsze – rzuciła (rzucił?) Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.

- Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci konia i wieżę. Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.

A może zastosujesz jakąś strategię?

  • Na przykład "Carskie Jajko", którego nauczył cię kiedyś pewien Syberyjczyk?
  • Albo "Chatę Pigmeja", której nauczyłeś się od wodza plemienia Wakatikitikikobataka?
  • Albo "Kaszę Jaglaną", której nauczyłeś się od pewnego kucharza?
  • Albo może "Zgubę Wandala", której nauczyłeś się od Admina Nonsensopedii?
  • Albo [[Gra:Strona 201205|"Kroczo-Niszczyciel" którym oberwałeś od twojej dziwewczyny ?