Devil May Cry: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 12: Linia 12:
*'''Nero''' - bomba zegarowa na dwóch nogach. Jego prawa ręka uległa napromieniowaniu, dzięki czemu posiada zdolność rzucania czymkolwiek (i kimkolwiek) o ziemię. Błyszcząca łapka była bardzo cenna dla Sanctusa, w związku z czym wykorzystał Kyrie jako przynętę. Nero dał się nabrać i pogonił za nią. W konsekwencji oboje zostali wchłonięci przez wielki kamień.
*'''Nero''' - bomba zegarowa na dwóch nogach. Jego prawa ręka uległa napromieniowaniu, dzięki czemu posiada zdolność rzucania czymkolwiek (i kimkolwiek) o ziemię. Błyszcząca łapka była bardzo cenna dla Sanctusa, w związku z czym wykorzystał Kyrie jako przynętę. Nero dał się nabrać i pogonił za nią. W konsekwencji oboje zostali wchłonięci przez wielki kamień.
*'''Sanctus''' - srokowaty dziadek. Jako że uwielbia błyskotki, postanowił zapolować na rękę Nero i udało mu się to. Przedtem zaprojektował wielki, latający kamień i sieje spustoszenie
*'''Sanctus''' - srokowaty dziadek. Jako że uwielbia błyskotki, postanowił zapolować na rękę Nero i udało mu się to. Przedtem zaprojektował wielki, latający kamień i sieje spustoszenie
*'''Agnus''' - odlotowy (dosłownie!) gościu z dredami na łepetynie. On także polował na biednego Nero, ale jemu się to nie udało. Po skonstruowaniu psa, który strzelał z własnej głowy, latającej puszki po konserwach, takiegoż kawałka blachy oraz upgreadowaniu ryby-piły sam zamienił się w robalopodobne coś i poleciał nje wiadomo gdzie.
{{Stubsek}}
{{Stubsek}}
{{Stubgry}}
{{Stubgry}}

Wersja z 18:59, 1 wrz 2012

Szablon:Tjedna z najbardziej docenianych gier XXI wieku. Jej fenomen leży w buźce oraz białych włoskach głównego bohatera, na którego lecą nie tylko fanki serii, ale i Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment.

Przez wszystkie części serii w rolę głównego bohatera wcielił się półdemon Dante, który jak na każdego demona przystało, jest wiecznie młody, choć co jest dość ciekawe, zestarzał się w czwartej części gry. Jego inteligencji zaprzecza fakt, że zeskoczył z mierzącej jakieś 200 pięter wieży. O jego braku szczęścia do kobiet świadczyć może fakt, że gdy złapał jedną spadającą z tejże wieży, w podzięce wpakowała mu dwie kulki w głowę. Żeby było ciekawiej, tą drugą złapał w zęby, a następnie wypluł. Jego bratem jest drugi półdemon o imieniu Vergil, który codziennie pakuje sobie we włosy 5 ton żelu. Na nic to się jednak zdało, gdyż w walce z Dantem grzywka opadła mu na czoło drastycznie ograniczając widoczność, co w konsekwencji się na nim zemściło.

Postacie

  • Dante - Główny bohater gry. Chce wyciągnąć odszkodowanie od firmy ubezpieczeniowej demonów, które - delikatnie mówiąc - rozwaliły mu sklep. Chociaż sam zniszczył większość sprzętu, to i tak chce zmusić swoich przyjaciół z piekła rodem, by pokryli straty.
  • Kyrie - rudy wyjec, leci na Nero. W zasadzie przez cały czas nie robi nic szczególnego, pojawia się rzadko, jednak przez ćwierć czwartej części gry latamy za nią z wywieszonym ozorem. To jednak nie pomogło i biedną Kyrie wchłonął wielki kamień.
  • Trish - jedna z dodatkowych ( i przy tym niezwykle denerwujących ) postaci. Nie wiadomo, po co właściwie jest. Pojawia się w niektórych momentach gry, prześladując Dantego i tak bardzo machając biustem, że grający za każdym razem jak ją zobaczy, dziwi się, że nie zarzuciła go sobie na plecy. Jest nieszczęśliwa, ponieważ nie może chodzić do sauny. To z powodu implantów, które przy tak wysokiej temperaturze po prostu by się stopiły.
  • Lady - była dziewczyna Dantego, co jest trochę dziwne, ponieważ mówią do siebie per "pan", "pani". Pojawiła się w zasadzie tylko raz, po czym udało jej się zabrać pizzę Dantemu. Może dlatego fanki serii nie za bardzo ją lubią.
  • Nero - bomba zegarowa na dwóch nogach. Jego prawa ręka uległa napromieniowaniu, dzięki czemu posiada zdolność rzucania czymkolwiek (i kimkolwiek) o ziemię. Błyszcząca łapka była bardzo cenna dla Sanctusa, w związku z czym wykorzystał Kyrie jako przynętę. Nero dał się nabrać i pogonił za nią. W konsekwencji oboje zostali wchłonięci przez wielki kamień.
  • Sanctus - srokowaty dziadek. Jako że uwielbia błyskotki, postanowił zapolować na rękę Nero i udało mu się to. Przedtem zaprojektował wielki, latający kamień i sieje spustoszenie
  • Agnus - odlotowy (dosłownie!) gościu z dredami na łepetynie. On także polował na biednego Nero, ale jemu się to nie udało. Po skonstruowaniu psa, który strzelał z własnej głowy, latającej puszki po konserwach, takiegoż kawałka blachy oraz upgreadowaniu ryby-piły sam zamienił się w robalopodobne coś i poleciał nje wiadomo gdzie.

Szablon:Stubsek Szablon:Stubgry