Autobusy w Szczecinie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Zmienili cennik.)
Linia 1: Linia 1:
'''Linie autobusowe w Szczecinie''' – bo nie samymi [[tramwaj|bimbajami]] Szczecin żyje.


(bież. • poprz.) 09:42, kwi 9, 2012‎ ZentroXenon (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (+2001)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Bartd94. Ofiarą rewertu jest 213.134.163.5.) (anuluj)
== Linie zwykłe ==
(bież. • poprz.) 09:41, kwi 9, 2012‎ 213.134.163.5 (dyskusja)‎ . . (650 bajtów) (-2001)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika Bartd94) (anuluj)
=== Szczecińskie ===
(bież. • poprz.) 16:31, kwi 7, 2012‎ Bartd94 (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (+2000)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Optdex. Ofiarą rewertu jest 31.60.206.117.) (anuluj)
Czyli te, które tłuką się tylko po Szczecinie.
(bież. • poprz.) 16:29, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (651 bajtów) (-2000)‎ . . (anuluj)

(bież. • poprz.) 16:27, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (2651 bajtów) (+2651)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika 31.60.206.117) (anuluj)
* '''51''' – z Kołłątaja na Osów. Po drodze mija ogródki działkowe, trzeba więc uważać na łopaty, motyki i grabki. W dni robocze autobusy na tej linii robią na zmianę kółko na 51 i 78.
(bież. • poprz.) 16:25, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (pusta) (-2651)‎ . . (Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię... Byłbym bardzo wdzięczny za otrzymanie bana) (anuluj)
* '''52''' – z Tkackiej na Wyspę z Pucka. Kolejna linia działkowa. Przez 20 lat jeździły tam [[Jelcz M11|złomy]], potem puszczali [[Ikarus 280|inne złomy]]. Później dla tej linii kupiono 3 [[Neoplan N4011|Neoplany]], ale i tak jeżdżą tam [[Volvo B10MA]].
(bież. • poprz.) 21:19, mar 17, 2012‎ Optdex (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (-1)‎ . . (anuluj)
* '''53''' – z Pomorzan do stoczni. Jedna z najdłuższych linii, robi wielkie koło wokół centrum, którego objeżdżenie trwa jakieś 50 minut (wg rozkładu).
(bież. • poprz.) 17:53, mar 12, 2012‎ Bart-W (dyskusja • edycje)‎ . . (2652 bajty) (-1)‎ . . (→‎Oddźwięk: jak człowiek nic nie ma do roboty to takie rzeczy poprawia.) (anuluj)
* '''54''' – linia zakładowa, jedzie z [[Basen Górniczy w Szczecinie|Basenu Górniczego]] przez Kijewo do ,,Agryfu". Przeważnie jednak smród padliny odstrasza kierowców, którzy zwykle zawracają w Kijewie.
(bież. • poprz.) 08:07, mar 4, 2012‎ ZentroXenon (dyskusja • edycje)‎ M . . (2653 bajty) (-73)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika 77.255.178.82) (anuluj)
* '''55''' – znowu z Basenu pod Autostradę (zonk?). Co ciekawe, przez 365 czy 366 dni w roku ma identyczny rozkład i przez cały dzień jedzie co 20 minut. Niby linia dzienna, ale jeździ wtedy, kiedy wszędzie już jeżdżą nocne.
(bież. • poprz.) 08:01, mar 4, 2012‎ 77.255.178.82 (dyskusja)‎ . . (2726 bajtów) (+73)‎ . . (Trochę współczuci) (anuluj)
* '''55 bis''' – z Podjuch na Smoczą. Najkrótszy twór w Szczecinie. 4 przystanki, 5 minut, 0 ludzi.
(bież. • poprz.) 18:21, paź 21, 2011‎ Jurek10 (dyskusja • edycje)‎ M . . (2653 bajty) (+2)‎ . . (anuluj)
* '''56''' – [[Basen Górniczy w Szczecinie|Basen]] – Dąbie Osiedle. Po drodze ma 6 przystanków na żądanie i 4 normalne. Ewenement na skalę światową!
(bież. • poprz.) 16:23, sie 26, 2011‎ Jurek10 (dyskusja • edycje)‎ . . (2651 bajtów) (+17)‎ . . (anuluj)
* '''57''' – Kołłątaja – Warszewo. Nikt jej nie lubi, bo jedzie 20 minut, a może 10 na skróty.
(bież. • poprz.) 10:47, lis 20, 2010‎ Botyzjusz I (dyskusja • edycje)‎ M . . (2634 bajty) (-3)‎ . . (drobne) (anuluj)
* '''58''' – Stocznia – Gocław. Autobusem 30 minut, tramwajem 10.
(bież. • poprz.) 18:27, gru 4, 2009‎ Del Pacino (dyskusja • edycje)‎ M . . (2637 bajtów) (+2567)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Marian88. Autor wycofanej wersji to 79.191.128.199.) (anuluj)
* '''59''' – z [[Plac Rodła w Szczecinie|Placu Rodła]] na Golęcin. Jeździ raz na ruski wiek. Nie polecam.
(bież. • poprz.) 17:14, gru 4, 2009‎ 79.191.128.199 (dyskusja)‎ . . (70 bajtów) (+70)‎ . . (anuluj)
* '''60''' – Cukrowa – stocznia. Do Derdowskiego wozi czyste powietrze, dalej wozi brudne powietrze.
(bież. • poprz.) 17:13, gru 4, 2009‎ 79.191.128.199 (dyskusja)‎ . . (pusta) (-2612)‎ . . (Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię...) (anuluj)
* '''61''' – Dworzec Gówny – Podjuchy. Gdzieś przez pierwsze 15 minut tłok, potem wozi powietrze. Ten fakt nie zmienia się, mimo iż uruchomiono linie 61 bis, 81 i 83.
(bież. • poprz.) 19:07, lip 14, 2009‎ Jeremy Kowalsky (dyskusja • edycje)‎ . . (2612 bajtów) (+150)‎ . . (Teraz lepiej...) (anuluj)
* '''61 bis''' – Plac Zwycięstwa – Auchan. Twór mający wspomagać linię 61, jednak słabo to jej wychodzi.
(bież. • poprz.) 18:49, lut 16, 2009‎ Wasilij Hrabia Żygutek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2462 bajty) (0)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Wasilij Hrabia Żygutek. Autor wycofanej wersji to Sir Damiinho.) (anuluj)
* '''63''' – z Kołłątaja gdzieś na Skolwin. Kolejna długa linia. Ponieważ już jakieś 5 lat są na Skolwinie remonty, nie wiadomo gdzie teraz jedzie.
(bież. • poprz.) 14:51, lut 8, 2009‎ Wasilij Hrabia Żygutek (dyskusja • edycje)‎ . . (2462 bajty) (-145)‎ . . (bez jaj) (anuluj)
* '''64''' – z Dąbia na Klucz. Szkoda że nie jedzie do zamka od drzwi.
(bież. • poprz.) 22:01, lut 2, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Ełek. Autor wycofanej wersji to Ptok Bentoniczny.) (anuluj)
* '''65''' – z [[Basen Górniczy w Szczecinie|Basenu]] na Bukowe. Najbardziej oblegana linia na prawobrzeżu, dowożąca głównie [[Rodzaje babć autobusowych|moherów]], którzy wyemigrowali na krańce wschodnie <s>miasta</s>.
(bież. • poprz.) 21:19, lut 2, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (W dyskusji starczy.) (anuluj)
* '''66''' – Osiedle Bukowe – Żydowce. Linia dla [[Żyd|Żydów]], dlatego jeździ rzadko i [[Niemiec|Niemcy]] lubią czasem się nią przejechać.
(bież. • poprz.) 13:24, sty 31, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (+2254)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 89.230.193.158.) (anuluj)
* '''67''' – z K. Miarki (metrowej) do stoczni. Na tej linii kursują przegubowce po to, aby przewozić więcej powietrza za każdym kursem.
(bież. • poprz.) 13:14, sty 31, 2009‎ 89.230.193.158 (dyskusja)‎ . . (353 bajty) (-2254)‎ . . (anuluj)
* '''68''' – [[Plac Rodła w Szczecinie|Plac Rodła]] – Kormoranów. Podobno miała odciążyć linię 107. Prawda jest jednak taka, że zawsze przyjeżdża minutę po ,,stosiódemce".
(bież. • poprz.) 18:24, gru 13, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (anuluj)
* '''69''' – z Kołłątaja przez Rugiańską momentami do Ludowej. Cholera jedna wie po co ta linia, jednak zawsze trafi się tam przegub.
(bież. • poprz.) 09:36, lis 29, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (+905)‎ . . (→‎Koniec kariery – śmierć) (anuluj)
* '''70''' – Dworzec Główny – Urząd Miejski. Najmniejszy pojazd na tej linii to [[Autosan H6|melon]], a największy to [[Solaris Urbino|SrU 10]]. Może to dlatego że po drodze mija teatr?
(bież. • poprz.) 20:33, mar 18, 2008‎ AGA AustrianTeam Fan (dyskusja • edycje)‎ M . . (1702 bajty) (-531)‎ . . (→‎Koniec kariery - śmierć) (anuluj)
* '''71''' – z [[Basen Górniczy w Szczecinie|Basenu Górniczego]] na Słoneczne. Coś jak 65, nawet trasa podobna.
(bież. • poprz.) 20:32, mar 18, 2008‎ AGA AustrianTeam Fan (dyskusja • edycje)‎ M . . (2233 bajty) (-355)‎ . . (→‎Kariera) (anuluj)
* '''73''' – z Basenu Górniczego na Basen Górniczy. Piechotą w minutę, autobusem w godzinę. Kit z tym że autobus robi po drodze 33 km, a człowiek 33 m. Najdłuższa linia w mieście.
(bież. • poprz.) 20:59, mar 14, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2588 bajtów) (-2)‎ . . (Pacz, Ptok.) (anuluj)
* '''74''' – Bezrzecze – Łukasińskiego. Stworzona, aby podmiejskie wieśniaki nie musiały jeździć [[PKS]]-em.
(bież. • poprz.) 11:48, mar 14, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2590 bajtów) (+2590)‎ . .
* '''75''' – z Krzekowa na Dworzec Główny. Najbardziej oblegana linia w mieście. Niby jeździ co 5 minut, ale tłok jest. W godzinach szczytu autobusy 75 mogą zdecydować się na jazdę w większych grupach: 2 lub 3 autobusy jeden za drugim, a potem długo, długo nic.
* '''76''' – z Tkackiej (czasami jeszcze Heyki) do Nabrzeża Ewa lub Logistycznej. Zależy od humoru kierowcy.
* '''77''' – Osiedle Bukowe – Osiedle Kasztanowe. Po drodze dużo hipermarketów, a jak wiadomo dużo marketów = dużo [[Rodzaje babć autobusowych|babć]].
* '''78''' – Kołłątaja – Osiedle Arkońskie. Linia stworzona po to, aby kierowcy na 51 się nie nudzili.
* '''79''' – z Basenu Górniczego na Jezierzyce. Wozi leśne z jakiegoś zadupia na Basen Górniczy. I to przegubami!
* '''80''' – Osiedle Arkońskie – Zakłady Piekarnicze. To samo co 79, tyle że to powietrze wozi się gdzie indziej i solówkami.
* '''81''' – z Dworca G<s>ł</s>ównego przez Przecław do Kołbaskowa. Podobno miała odciążyć 61, jednak to się nie sprawdza.
* '''82''' – Kołłątaja – Krucza Dom Kombatanta. Linia zrobiona po to, aby [[Emeryt|emeryci]] mieli czym dojechać pod Manhattan. Tylko czemu raz na godzinę?
* '''83''' – [[Plac Kościuszki]] – Bęgardowo Szkoła. Wsiobus mający odciążyć 61, chociaż 11 kursów dziennie to trochę mało... Dowozi głównie wiochmenów, z czego 80% to [[Rodzaje babć autobusowych|mohery]].
* '''84''' – Basen Górniczy – Kijewo. Kiedyś było to 54 bis, ale ponieważ najczęściej na wyświetlaczach widniało "BIS 54" przenumerowano tę linię.
* '''87''' – Kołłątaja – Podbórzańska. Nie pytać się po co ta linia, ja też tego nie wiem.
* '''88''' – CH Ster – Okulickiego. Wsiobus dublujący bezpłatny autobus do centrum handlowego. Czasem kierowca zaśnie za kółkiem i zajedzie aż do Stobna.

=== Szczecińsko-polickie i polickie ===
Dostaliśmy łapówkę od władz [[Police|Polic]], to piszemy.

* '''101''' – z [[Plac Rodła w Szczecinie|Placu R.]] do Jasienicy. Długie to i <s>nie</s>potrzebne. Czasem zahaczy o zakłady chemiczne.
* '''102''' – Gocław – Police Szkoła. Ulubiona linia kierowców, którzy kochają zapach alkoholu i krwi w autobusie oraz są uzależnieni od adrenaliny.
* '''103''' – Głębokie – Police Rynek – Zakłady Chemiczne. Borem, lasem, pod truciciela.
* '''106''' – też z Głębokiego na Rynek, ale 15 minut krócej.
* '''107''' – z Placu Rodła na Osiedle Chemik. Niby pierdoła, ale ludu jedzie dużo.
* '''109''' – Rynek – Szkoła. Taka sobie linia szkolna, co dostała numerek i się cieszy.
* '''110''' – z Rynku na [[Siedlice (powiat policki)|Siedlice]]. Po cholerę to, robi jakieś 5 kursów dziennie.
* '''111''' – z zajezdni do Rynku. Jak kierowca miły, to i do Jasienicy zajedzie.

== Linie pospieszne ==
To to czerwone, co zawsze omija twój przystanek i jest dwa razy droższe niż zwykły autobus.

* '''A''' – Osiedle Bukowe – Studzienna. Często na tej linii kierowcy potrafią wyciągnąć prękość nadświetlną, nawet jeśli jadą [[Solaris Urbino|Solarisem]] z ogranicznikiem do 70 km/h.
* '''B''' – ze Słonecznego na Arkońskie. Średnie opóźnienie na tej linii wynosi około 40 minut.
* '''C''' – Osiedle Kasztanowe – [[Plac Rodła w Szczecinie|Plac Rodła]]. W szczycie co 10 minut, poza szczytem co 40, w weekendy co 80 minut – witamy w Szczecinie!
* '''D''' – Osiedle Słoneczne – Plac Rodła. Szczytówka, pomaga linii B.
* '''E''' – Osiedle Bukowe – Plac Szarych Szeregów (d. Sprzymierzonych - po gówno zmieniali nazwę). Coś jak D, tyle że rzekomo wspomaga linię A, jednak jedzie gdzie indziej, czyli nie wspomaga. Gdy latały na niej [[Ikarus 280|Ikary]] na Gdańskiej potrafiły osiągnąć prędkość dźwięku, co nie było trudne, wożąc powietrze.
* '''F''' – z Placu Rodła na Osiedle Chemik. Pospieszna wersja 107, która wozi tylko [[Rodzaje babć autobusowych|mohery]] które zaoszczędziły trochę z emerytury.
* '''G''' – Plac Rodła – Wielgowo Bryczkowsiego. Połączenie linii pospiesznych i 73.

== Linie nocne ==
To te, co zawsze obudzą cię w nocy <s> i też są dwa razy droższe niż normalny autobus</s>.

* '''521''' – nocny klon linii 75. Różni się jednak frekwencją – spada o około 100%.
* '''522''' – Osiedle Kasztanowe – Dąbie Osiedle – Kormoranów – Warszewo. Pierwszy tasiemiec. Często obsługiwana przegubami, aby dostarczać więcej świeżego powietrza z lasów do centrum.
* '''523''' – z Wiszesława do Cukrowej, w porywach do Przecławia. Jeszcze nie tasiemiec, ale krótka linia to nie jest. Jak wszystkie nocne wozi powietrze.
* '''524''' – z Pomorzan na zajezdnię w Policach. Drugi tasiemiec. Raz na tydzień (!) pojedzie na Jasienicę.
* '''525''' – Krzekowo – Wiszesława. Coś jak 523, tyle że mija Las Arkoński.
* '''526''' – z Dworca Głównego na zajezdnię Police. Trzeci tasiemiec, linia, którą ceni sobie każdy kierowca. Nie dziwię się. Jeżdżą nią [[Menel|menele]] na dworzec kolejowy w [[Szczecin]]ie by się przespać. Polecam pierwszy kurs do dworca. Wówczas jest czeka Was mnóstwo atrakcji.
* '''527''' – Dworzec Głowny – Krzekowo – Bezrzecze momentami. Podobne do 521, ale to nie to samo.
* '''528''' – z Pomorzan na Gumieńce. Linia OK, tylko po kiego ch[[Plik:Cenzura.png]]a jedzie przez Dworzec Gł.?!
* '''529''' – z Placu Rodła na Krzekowo. Któryś tam tasiemiec, który w razie niebezpieczeństwa ucieka na Głębokie się utopić.
* '''530''' – Plac Rodła – Podbórzańska. Taka to linia, że aż szkoda pisać.
* '''531''' – z Bukowego na Krzekowo. Jeszcze jeden tasiemiec, chyba piąty. Kursuje co 40 minut – wyjątkowo często jak na Szczecin.
* '''532''' – znowu z Bukowego na Arkońskie lub Osów. Ostatni już tasiemiec. Ma <s>identyczną</s> trasę jak linia B, nawet też jeździ wyjątkowo często – co 40 minut.
* '''533''' – Dąbie Dworzec – Klucz. Jedna z dwóch linii, podczas której kierowca ma 2 godziny snu w zajezdni.
* '''534''' – Bukowe – Wielgowo. Na tej linii jest system 1-2-1: jedno kółko, dwie godziny snu i jeszcze jedno kółko. Wymarzona linia dla śpiochów.

{{Szablon:KWS}}
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Szczecinie]]
[[Kategoria:Infrastruktura komunikacji miejskiej]]

Wersja z 20:43, 13 wrz 2012

   (bież. • poprz.) 09:42, kwi 9, 2012‎ ZentroXenon (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (+2001)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Bartd94. Ofiarą rewertu jest 213.134.163.5.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 09:41, kwi 9, 2012‎ 213.134.163.5 (dyskusja)‎ . . (650 bajtów) (-2001)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika Bartd94) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 16:31, kwi 7, 2012‎ Bartd94 (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (+2000)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Optdex. Ofiarą rewertu jest 31.60.206.117.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 16:29, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (651 bajtów) (-2000)‎ . . (anuluj)
   (bież. • poprz.) 16:27, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (2651 bajtów) (+2651)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika 31.60.206.117) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 16:25, kwi 7, 2012‎ 31.60.206.117 (dyskusja)‎ . . (pusta) (-2651)‎ . . (Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię... Byłbym bardzo wdzięczny za otrzymanie bana) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 21:19, mar 17, 2012‎ Optdex (dyskusja • edycje)‎ M . . (2651 bajtów) (-1)‎ . . (anuluj)
   (bież. • poprz.) 17:53, mar 12, 2012‎ Bart-W (dyskusja • edycje)‎ . . (2652 bajty) (-1)‎ . . (→‎Oddźwięk: jak człowiek nic nie ma do roboty to takie rzeczy poprawia.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 08:07, mar 4, 2012‎ ZentroXenon (dyskusja • edycje)‎ M . . (2653 bajty) (-73)‎ . . (Anulowano wersję użytkownika 77.255.178.82) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 08:01, mar 4, 2012‎ 77.255.178.82 (dyskusja)‎ . . (2726 bajtów) (+73)‎ . . (Trochę współczuci) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 18:21, paź 21, 2011‎ Jurek10 (dyskusja • edycje)‎ M . . (2653 bajty) (+2)‎ . . (anuluj)
   (bież. • poprz.) 16:23, sie 26, 2011‎ Jurek10 (dyskusja • edycje)‎ . . (2651 bajtów) (+17)‎ . . (anuluj)
   (bież. • poprz.) 10:47, lis 20, 2010‎ Botyzjusz I (dyskusja • edycje)‎ M . . (2634 bajty) (-3)‎ . . (drobne) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 18:27, gru 4, 2009‎ Del Pacino (dyskusja • edycje)‎ M . . (2637 bajtów) (+2567)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Marian88. Autor wycofanej wersji to 79.191.128.199.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 17:14, gru 4, 2009‎ 79.191.128.199 (dyskusja)‎ . . (70 bajtów) (+70)‎ . . (anuluj)
   (bież. • poprz.) 17:13, gru 4, 2009‎ 79.191.128.199 (dyskusja)‎ . . (pusta) (-2612)‎ . . (Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię...) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 19:07, lip 14, 2009‎ Jeremy Kowalsky (dyskusja • edycje)‎ . . (2612 bajtów) (+150)‎ . . (Teraz lepiej...) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 18:49, lut 16, 2009‎ Wasilij Hrabia Żygutek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2462 bajty) (0)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Wasilij Hrabia Żygutek. Autor wycofanej wersji to Sir Damiinho.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 14:51, lut 8, 2009‎ Wasilij Hrabia Żygutek (dyskusja • edycje)‎ . . (2462 bajty) (-145)‎ . . (bez jaj) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 22:01, lut 2, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Ełek. Autor wycofanej wersji to Ptok Bentoniczny.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 21:19, lut 2, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (W dyskusji starczy.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 13:24, sty 31, 2009‎ Ełek (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (+2254)‎ . . (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 89.230.193.158.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 13:14, sty 31, 2009‎ 89.230.193.158 (dyskusja)‎ . . (353 bajty) (-2254)‎ . . (anuluj)
   (bież. • poprz.) 18:24, gru 13, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (0)‎ . . (anuluj)
   (bież. • poprz.) 09:36, lis 29, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2607 bajtów) (+905)‎ . . (→‎Koniec kariery – śmierć) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 20:33, mar 18, 2008‎ AGA AustrianTeam Fan (dyskusja • edycje)‎ M . . (1702 bajty) (-531)‎ . . (→‎Koniec kariery - śmierć) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 20:32, mar 18, 2008‎ AGA AustrianTeam Fan (dyskusja • edycje)‎ M . . (2233 bajty) (-355)‎ . . (→‎Kariera) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 20:59, mar 14, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2588 bajtów) (-2)‎ . . (Pacz, Ptok.) (anuluj)
   (bież. • poprz.) 11:48, mar 14, 2008‎ Sir Damiinho (dyskusja • edycje)‎ M . . (2590 bajtów) (+2590)‎ . .