Klatki na sekundę: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Optdex przeniósł stronę Frames per second na Klatki na sekundę)
M
Linia 1: Linia 1:
{{t|Frames per second|Framerate, FPS}}określenie używane w [[gry komputerowe|grach komputerowych]], ew. [[film]]ach, używane do określenia płynności ruchu.
{{t||Frames per second, Framerate, FPS}}określenie używane w [[gry komputerowe|grach komputerowych]], ew. [[film]]ach, używane do określenia płynności ruchu.


== O co w tym chodzi? ==
== O co w tym chodzi? ==
Linia 13: Linia 13:
[[Kategoria:Informatyka]]
[[Kategoria:Informatyka]]
[[Kategoria:Kinematografia]]
[[Kategoria:Kinematografia]]
[[Kategoria:Fizyka]]

Wersja z 17:01, 26 wrz 2012

Szablon:Tokreślenie używane w grach komputerowych, ew. filmach, używane do określenia płynności ruchu.

O co w tym chodzi?

Jak wiadomo, w każdym filmie coś się rusza. Aby wywołać wrażenie płynności ruchu, klatki muszą zapierdzielać tak szybko, żeby oko nie łapało każdej z osobna. Ludzie sprzeczają się, jaka ilość jest wystarczająca, a to oczywiście zależy od zastosowania:

Szablon:Stubinf