Metro: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dr.)
M (dr.)
Linia 1: Linia 1:
{{sur|'''teorii i eksploatacji metra'''|[[Metro warszawskie]] oraz [[Metro Berlińskie]]}}
{{sur|'''teorii i eksploatacji metra'''|[[Metro|inne znaczenie tego słowa]]}}
'''Metro''' – [[pociąg]], który nie był w stanie funkcjonować w kolejach z powodu zbyt dużej ilości stłuczek z murami, co spowodowało nienaturalne spłaszczenie [[ryj]]a („czoła”) pociągu.
'''Metro''' – [[pociąg]], który nie był w stanie funkcjonować w kolejach z powodu zbyt dużej ilości stłuczek z murami, co spowodowało nienaturalne spłaszczenie [[ryj]]a („czoła”) pociągu.



Wersja z 14:20, 16 paź 2012

Metropociąg, który nie był w stanie funkcjonować w kolejach z powodu zbyt dużej ilości stłuczek z murami, co spowodowało nienaturalne spłaszczenie ryja („czoła”) pociągu.

Geneza

Metro powstało najprawdopodobniej dlatego, że właściciele wagonów tak się wstydzili płaskonosia swych podopiecznych, że schowali je pod ziemię. Przez jaki czas zapomniano o nich, ale potem, gdy zaczynało brakować taboru przypomniano sobie. I wymyślono, że aby nie było siary, to pociągi zostaną pod ziemią, ale będą tam jeździć, bo pod ziemią jest ciemno i nikt nie widzi jak wyglądają.

Eksploatacja

Metro jeździ tam, gdzie wskaźnik samochodów / m² jest zbyt duży, by bez większych problemów mogły się tam poruszać tramwaje. W Polsce jest to tylko Warszawa, a przykładem europejskim jest chociażby Berlin.

Obecność w kulturze

Ogranicza się do piosenki System of a Down (która tak naprawdę nie jest System of a Down) i nazwy w zespole The Metra.

Zobacz też

Szablon:Komunikacja