Kirby: Różnice pomiędzy wersjami
Parzydełko (dyskusja • edycje) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Kirby_1.PNG|right|200px|thumb|Kirby-spam]] |
[[Plik:Kirby_1.PNG|right|200px|thumb|Kirby-spam]] |
||
[[Plik:Kirby_2.PNG|right|200px|thumb|cześć mała...]] |
[[Plik:Kirby_2.PNG|right|200px|thumb|cześć mała...]] |
||
'''Kirby''' – różowy stworek produkcji [[Nintendo]], ulubieniec wielu [[mężczyzna|mężczyzn]] o [[homoseksualizm|odmiennej orientacji seksualnej]]. Powszechnie uważany za najbardziej pociągającą postać z gry. Niewiarygodne jest to, że Kirby potrafi się nadymać, wciągać nieograniczenie powietrze |
'''Kirby''' – różowy stworek produkcji [[Nintendo]], ulubieniec wielu [[mężczyzna|mężczyzn]] o [[homoseksualizm|odmiennej orientacji seksualnej]]. Powszechnie uważany za najbardziej pociągającą postać z gry. Niewiarygodne jest to, że Kirby potrafi się nadymać, wciągać nieograniczenie powietrze i przejmować broń od zjedzonych przeciwników. |
||
== Gra == |
== Gra == |
||
Na nieświecącej się gwieździe (co do ciasnej?!) zwanej Pop Star (czyli gwiazda popu; dziwne, bo nie śpiewa) mieszka [s]różowy duszek[/s] różowa pianka o imieniu Kirby [powstało wiele debat na temat jego/jej płci; nadal jednak nie wiadomo, kim jaką ma płeć (oraz orientację)]. Pewnego dnia spotyka w jeziorze [s]wielkiego pingwina z młotem[/s] króla Dedede. W zamian za uratowanie od utonięcia zabiera on Kirbiemu jego gwiezdną różdżkę i łamie ją na 7 części. Żeby mu za to podziękować, wyrusza w podróż [s]aby znowu ją scalić[/s]. Gra jest symulatorem metafizycznego dresiarza połączonego z grubasem: zasysasz co się da (przy okazji jesz) i na koniec dowalasz bossowi, który sam rzuca ci amunicję. Niektórzy przeciwnicy po zjedzeniu mogą oddać ci swoją broń. |
|||
W grze przyjdzie nam oglądać wiele lokacji takich jak: Wyspa [[Lody|Lodów]] czy Jogurtowa Góra. Zmierzymy się z wielkimi i strasznymi bossami, takimi jak: wielkie koło, słoń, albo ogromna foka. Gracza w Kirby łatwo poznać po różowych [[tęczówka]]ch i wyróżniającym się chodzie, w skrajnych przypadkach gracz próbuje się nadąć i wzlecieć w powietrze. |
|||
== Ostrzeżenia i uwagi == |
|||
* Od zbyt częstego grania, tęczówki oczu zmieniają kolor na różowy. |
|||
* Zmiana orientacji seksualnej gwarantowana! |
|||
* Będziesz bardziej zadowolony niż z Tibii! |
|||
== Skutki uzależnienia == |
|||
- Nadymasz się jak balon. |
|||
- Jesz na potęgę szukając fajnej umiejętności. |
|||
- Różowiejesz. |
|||
- Jak widzisz różową różę to jesz myśląc, że dostaniesz kolców. |
|||
- Jak wejdziesz do wody to dziwisz się, że nie dostajesz goglów i rurki. |
|||
- Dziwisz się też, że nie plujesz wodą i że toniesz (i to będzie najprawdopodobniej twoje ostatnie zdziwienie w życiu). |
|||
- Próbujesz wessać oponę samochodu. |
|||
- Jak ci się uda to dziwisz się, czemu sam się w nią nie zamieniasz. |
|||
{{Stub|gry}} |
{{Stub|gry}} |
||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Wersja z 08:14, 4 gru 2012
Kirby – różowy stworek produkcji Nintendo, ulubieniec wielu mężczyzn o odmiennej orientacji seksualnej. Powszechnie uważany za najbardziej pociągającą postać z gry. Niewiarygodne jest to, że Kirby potrafi się nadymać, wciągać nieograniczenie powietrze i przejmować broń od zjedzonych przeciwników.
Gra
Na nieświecącej się gwieździe (co do ciasnej?!) zwanej Pop Star (czyli gwiazda popu; dziwne, bo nie śpiewa) mieszka [s]różowy duszek[/s] różowa pianka o imieniu Kirby [powstało wiele debat na temat jego/jej płci; nadal jednak nie wiadomo, kim jaką ma płeć (oraz orientację)]. Pewnego dnia spotyka w jeziorze [s]wielkiego pingwina z młotem[/s] króla Dedede. W zamian za uratowanie od utonięcia zabiera on Kirbiemu jego gwiezdną różdżkę i łamie ją na 7 części. Żeby mu za to podziękować, wyrusza w podróż [s]aby znowu ją scalić[/s]. Gra jest symulatorem metafizycznego dresiarza połączonego z grubasem: zasysasz co się da (przy okazji jesz) i na koniec dowalasz bossowi, który sam rzuca ci amunicję. Niektórzy przeciwnicy po zjedzeniu mogą oddać ci swoją broń.
Skutki uzależnienia
- Nadymasz się jak balon. - Jesz na potęgę szukając fajnej umiejętności. - Różowiejesz. - Jak widzisz różową różę to jesz myśląc, że dostaniesz kolców. - Jak wejdziesz do wody to dziwisz się, że nie dostajesz goglów i rurki. - Dziwisz się też, że nie plujesz wodą i że toniesz (i to będzie najprawdopodobniej twoje ostatnie zdziwienie w życiu). - Próbujesz wessać oponę samochodu. - Jak ci się uda to dziwisz się, czemu sam się w nią nie zamieniasz.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.