Klatki na sekundę: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 11: Linia 11:
* {{t|60 fps}}tyle maksymalnie uciągnie większość współczesnych monitorów<ref>o ile nie przestawimy sobie odświeżania</ref> – większe wartości służą jedynie do przedłużania [[Penis|męskich narządów płciowych]] u graczy.
* {{t|60 fps}}tyle maksymalnie uciągnie większość współczesnych monitorów<ref>o ile nie przestawimy sobie odświeżania</ref> – większe wartości służą jedynie do przedłużania [[Penis|męskich narządów płciowych]] u graczy.
* {{t|90 fps}}średni framerate [[kampowanie|campera]], który się nie rusza, a jego procesor nadąża za generowaniem tyluż klatek.
* {{t|90 fps}}średni framerate [[kampowanie|campera]], który się nie rusza, a jego procesor nadąża za generowaniem tyluż klatek.
* {{t|260fps}}
* {{t|320 fps}}średni framerate [[Pr0|pro]], który ma sprzęt za kilka tysięcy, tylko po to by szpanować FPS-ami.
* {{t|320 fps}}średni framerate [[Pr0|pro]], który ma sprzęt za kilka tysięcy, tylko po to by szpanować FPS-ami.



Wersja z 00:11, 15 lut 2015

Szablon:Tokreślenie używane w grach komputerowych, ew. filmach, używane do określenia płynności ruchu.

O co w tym chodzi?

Jak wiadomo, w każdym filmie coś się rusza. Aby wywołać wrażenie płynności ruchu, klatki muszą zapierdzielać tak szybko, żeby oko nie łapało każdej z osobna. Ludzie sprzeczają się, jaka ilość jest wystarczająca, a to oczywiście zależy od zastosowania:

Przypisy

  1. o ile nie przestawimy sobie odświeżania


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.