Nonsensopedia:Promocja: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: rewert
(Brak różnic)

Wersja z 18:53, 10 paź 2015

Nonsensopedia, tak jak każda strona w sieci, potrzebuje promocji, aby dynamicznie się rozwijać. Ta strona jest kierowana do wszystkich, którzy chcieliby polecić Nonsensopedię znajomym. Nonsensopedia jest projektem non-profit, tzn. nie posiada własnych środków przeznaczonych na promocję. Jedynym sposobem dotarcia do nowych odbiorców jest zatem rozpowszechnianie informacji za pośrednictwem dobrych dusz, które zechcą nas reklamować.

Jak promować?

  1. Możesz umieścić na swojej stronie logo Nonsensopedii. Ta grafika jest udostępniona na licencji GFDL i może być rozpowszechniana bez ograniczeń.
  2. Poinformuj swoich znajomych o Nonsensopedii. Wyślij im wiadomość na gg, e-mailem, napisz na Facebooku, Twitterze, wspomnij o Nonsensopedii w szkole i na uczelni. Nie spamuj! Odpowiedzialność za spamowanie poniesie cała Nonsensopedia.
  3. Umieść link do Nonsensopedii na swojej stronie lub w opisie gg. Możesz nawet wykonać naklejkę z logo i oplakatować się dokumentnie!
  4. Wymyśl coś, co zadziała!

Jeśli dodałeś gdzieś link, dopisz się do listy!