Użytkownik:Aloch/Niedokończone artykuły/Crashday: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
M (bot wprowadza drobne poprawki) Znacznik: przez API |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{WPrzygotowaniu}} |
{{WPrzygotowaniu}} |
||
'''Crashday''' – gra komputerowa wydana przez Księżyc Bajt Studio, Atari i Studio Powtórek w [[2006]] służąca do zabawy, demolki, [[wyścig]]ów, pierdół, tworzenia torów, skakania, wybuchania, moderowania i opieprzania twórców za błędy AI. Na szczęście tych, co lubią [[wandalizm|modyfikować]] pliki – istnieje SDK. Posiada (rzekomo) rozbudowany tryb kariery, 6 minigier, 12 pojazdów oraz zabawę ze „sztuczną inteligencją” i multiplayer. |
|||
==Samochody== |
==Samochody== |
||
* |
* '''spectran''' – nic nie warta osobówka, którą nie pojedziemy szybko... Podróbka jakiejś [[Mazda|Mazdy]]. Kosztuje 6000 $. Pancerz i zderzaki do dupy. Osiągi tragiczne. |
||
* |
* '''hunter''' – całość warta już ośmiu tysiaków. |
||
* |
* '''cube rs''' – 10000 i pół tysiąca podatku. Parodia małego [[Nissan]]a. |
||
* |
* '''buster''' – dwudrzwiowy samochodzik kombi. |
||
* |
* '''firespitter''' – klasyk [[1989|'89]] roku! |
||
* |
* '''pickup''' – terenówka z zawieszeniem superterenowym. Jeżeli mocno wykręcisz, licz na perfekcyjną wywrotkę! |
||
* |
* '''bornbad''' – porządna fura za 90500 kasy. Maksymalne obroty osiąga na prędkości AŻ 600 km/h!!! |
||
* |
* '''judge''' – aerodynamiczna wyścigówka za 120000 dolców. |
||
* |
* '''ironhorze''' – 4 biegi, dobry rozpęd i nic więcej. Jako jedyny ma [[minigun]] na przedniej masce. |
||
* |
* '''apachee''' – Jak większość pojazdów sportowych ma pancerzyk do bani. Potrafi skakać!<ref>Oczywiście bez rampy/skoczni i na dużych prędkościach</ref> |
||
* |
* '''wrecker''' – „jest brzydki jak noc”. Nadaje się do demolki. Też posiada zawieszenie superterenowe, lecz trudno go wywalić... |
||
* |
* '''incubator''' – samochód za 0 $. Na prędkościach powyżej 500 km/h rozpędza się 1 km/h w 2 sekundy!<ref>Gorzej od spectrana</ref> Jako jedyny ma kierownicę po prawej stronie. |
||
==Tryby gry== |
==Tryby gry== |
Wersja z 14:36, 16 lut 2017
Crashday – gra komputerowa wydana przez Księżyc Bajt Studio, Atari i Studio Powtórek w 2006 służąca do zabawy, demolki, wyścigów, pierdół, tworzenia torów, skakania, wybuchania, moderowania i opieprzania twórców za błędy AI. Na szczęście tych, co lubią modyfikować pliki – istnieje SDK. Posiada (rzekomo) rozbudowany tryb kariery, 6 minigier, 12 pojazdów oraz zabawę ze „sztuczną inteligencją” i multiplayer.
Samochody
- spectran – nic nie warta osobówka, którą nie pojedziemy szybko... Podróbka jakiejś Mazdy. Kosztuje 6000 $. Pancerz i zderzaki do dupy. Osiągi tragiczne.
- hunter – całość warta już ośmiu tysiaków.
- cube rs – 10000 i pół tysiąca podatku. Parodia małego Nissana.
- buster – dwudrzwiowy samochodzik kombi.
- firespitter – klasyk '89 roku!
- pickup – terenówka z zawieszeniem superterenowym. Jeżeli mocno wykręcisz, licz na perfekcyjną wywrotkę!
- bornbad – porządna fura za 90500 kasy. Maksymalne obroty osiąga na prędkości AŻ 600 km/h!!!
- judge – aerodynamiczna wyścigówka za 120000 dolców.
- ironhorze – 4 biegi, dobry rozpęd i nic więcej. Jako jedyny ma minigun na przedniej masce.
- apachee – Jak większość pojazdów sportowych ma pancerzyk do bani. Potrafi skakać![1]
- wrecker – „jest brzydki jak noc”. Nadaje się do demolki. Też posiada zawieszenie superterenowe, lecz trudno go wywalić...
- incubator – samochód za 0 $. Na prędkościach powyżej 500 km/h rozpędza się 1 km/h w 2 sekundy![2] Jako jedyny ma kierownicę po prawej stronie.
Tryby gry
- pojedyncze zawody – zabawa z AI