Killing Floor: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
Znacznik: edytor źródłowy
 
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
{{SDU/wstawka|2017-08-10}}
'''killing floor''' (ang. zabijająca podłoga) - gra stworzona przez tripwire interactive, będąca połączeniem FPS-a i fal zombie. w grze może być aż 6 postaci i tyle samo klas.
'''killing floor''' (ang. zabijająca podłoga) - gra stworzona przez tripwire interactive, będąca połączeniem FPS-a i fal zombie. w grze może być aż 6 postaci i tyle samo klas.



Wersja z 20:36, 10 sie 2017

killing floor (ang. zabijająca podłoga) - gra stworzona przez tripwire interactive, będąca połączeniem FPS-a i fal zombie. w grze może być aż 6 postaci i tyle samo klas.

klasy

w grze może być aż 6 różniących się od siebie klas, które mogą używać każdej broni np. medyk z bazooką albo snajper z shotgunem

medyk

klasa, która rzekomo miała leczyć podczas walki ale nikt nie wie jak to robić, więc po prostu używa bonusów do apteczki. na 2 levelu ma zniżkę na pancerz oraz medguna, może szybciej biegać i (chyba) ma więcej HP. bronie:

  • medguny - w praktyce pistolety maszynowe, które mają funkcję strzelania strzykawkami. ponoć ktoś tym grał

support

klasa która skupia się wokół shotgunów. od 2 levela ma większy udźwig, ale shotguny ważą po 8 na 15(19) kg i może spawać drzwi w 2 sekundy. szkoda, że nie można dawać ammo ale i tak jest dobry. bronie

  • shotguny - dużo ważą, niska szybkostrzelność, ale dobre, jeśli masz hordę clotów
  • super shotgun - waży tyle co karabin i ma opcję duży/mały rozrzut. ale nooby o tym nie wiedzą
  • AA-12 - waży 10 kg, ale zabija patrirchę zanim zniknie ci z oczu

strzelec wyborowy

nie mylić z wódką wyborową. na arsenał składają się snajperki oraz pistolety. gracze kupują tylko to drugie broń

  • karabin zaworowy - coś jak scout z CS'a, ale kosztuje tylko 200$, więc jest idealny na pierwsze rundy
  • drugi pistol 9mm - pierwszy waży 0, ale drugi ma wagę 4[1]. to więcej niż medgun!
  • mk23 - one-shotuje zmory, ma 12 nabojów i pojedynczo da się nim grać.
  • desert eagle - alternatywne mk23. nikt nie kupuje jednego
  • magnum 44. - nie kupuj
  • kusza - przeszywa 4 cele, ale nooby i tak marnują bełt na jednego clota. a potem się dziwią, że ammo kosztuje więcej od broni
  • m14 ebr - totalne gówno
  • jest jeszcze snajperka, która ma max. wszystko, ale waży tyle co rakietnica i nikt nie używał.

komandos

postać od karabinów. najtrudniej się nim wbija rangę, ponieważ trzeba zabijać zmory i robić demejdż z 3 broni. ale nadrabia paskami hp i widzeniem duchów broń:

  • bullup - na 2 levelu kosztuje 270$, więc można go kupić na 1 fali, jak zdążysz.
  • thompson - najlepsza broń ever! 5 magazynków po 60 nabojów, demejdż kałacha i dość dobrą celność. i waży 5
  • kałasznikov
  • inne karabiny

berserker

po prostu wali mieczem. do szczęścia potrzebuje tylko katany za 1800 i o wadze 3. biorą go dzieci neo, które myślą, że to knajt z tibii. zabija rozpruwaczy nożem. arsenał broni białej

  • maczeta - wszyscy używają, bo tanie, mocne i lekkie
  • toporek -waży tyle co thomson, a na jego miejscu sprawdziła by się katana. zepsuli to
  • katana - bardzo dobre, choć chińskie
  • piła łańcuchowa- gówno
  1. a to ta sama broń