Killing Floor: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{SDU/wstawka|2017-08-10}} |
|||
'''killing floor''' (ang. zabijająca podłoga) - gra stworzona przez tripwire interactive, będąca połączeniem FPS-a i fal zombie. w grze może być aż 6 postaci i tyle samo klas. |
'''killing floor''' (ang. zabijająca podłoga) - gra stworzona przez tripwire interactive, będąca połączeniem FPS-a i fal zombie. w grze może być aż 6 postaci i tyle samo klas. |
||
Wersja z 20:36, 10 sie 2017
Ten artykuł został umieszczony na liście stron do usunięcia. Strona głosowania nie została jeszcze utworzona. Ten, który wstawił ten szablon, musi kliknąć w ten link. |
killing floor (ang. zabijająca podłoga) - gra stworzona przez tripwire interactive, będąca połączeniem FPS-a i fal zombie. w grze może być aż 6 postaci i tyle samo klas.
klasy
w grze może być aż 6 różniących się od siebie klas, które mogą używać każdej broni np. medyk z bazooką albo snajper z shotgunem
medyk
klasa, która rzekomo miała leczyć podczas walki ale nikt nie wie jak to robić, więc po prostu używa bonusów do apteczki. na 2 levelu ma zniżkę na pancerz oraz medguna, może szybciej biegać i (chyba) ma więcej HP. bronie:
- medguny - w praktyce pistolety maszynowe, które mają funkcję strzelania strzykawkami. ponoć ktoś tym grał
support
klasa która skupia się wokół shotgunów. od 2 levela ma większy udźwig, ale shotguny ważą po 8 na 15(19) kg i może spawać drzwi w 2 sekundy. szkoda, że nie można dawać ammo ale i tak jest dobry. bronie
- shotguny - dużo ważą, niska szybkostrzelność, ale dobre, jeśli masz hordę clotów
- super shotgun - waży tyle co karabin i ma opcję duży/mały rozrzut. ale nooby o tym nie wiedzą
- AA-12 - waży 10 kg, ale zabija patrirchę zanim zniknie ci z oczu
strzelec wyborowy
nie mylić z wódką wyborową. na arsenał składają się snajperki oraz pistolety. gracze kupują tylko to drugie broń
- karabin zaworowy - coś jak scout z CS'a, ale kosztuje tylko 200$, więc jest idealny na pierwsze rundy
- drugi pistol 9mm - pierwszy waży 0, ale drugi ma wagę 4[1]. to więcej niż medgun!
- mk23 - one-shotuje zmory, ma 12 nabojów i pojedynczo da się nim grać.
- desert eagle - alternatywne mk23. nikt nie kupuje jednego
- magnum 44. - nie kupuj
- kusza - przeszywa 4 cele, ale nooby i tak marnują bełt na jednego clota. a potem się dziwią, że ammo kosztuje więcej od broni
- m14 ebr - totalne gówno
- jest jeszcze snajperka, która ma max. wszystko, ale waży tyle co rakietnica i nikt nie używał.
komandos
postać od karabinów. najtrudniej się nim wbija rangę, ponieważ trzeba zabijać zmory i robić demejdż z 3 broni. ale nadrabia paskami hp i widzeniem duchów broń:
- bullup - na 2 levelu kosztuje 270$, więc można go kupić na 1 fali, jak zdążysz.
- thompson - najlepsza broń ever! 5 magazynków po 60 nabojów, demejdż kałacha i dość dobrą celność. i waży 5
- kałasznikov
- inne karabiny
berserker
po prostu wali mieczem. do szczęścia potrzebuje tylko katany za 1800 i o wadze 3. biorą go dzieci neo, które myślą, że to knajt z tibii. zabija rozpruwaczy nożem. arsenał broni białej
- maczeta - wszyscy używają, bo tanie, mocne i lekkie
- toporek -waży tyle co thomson, a na jego miejscu sprawdziła by się katana. zepsuli to
- katana - bardzo dobre, choć chińskie
- piła łańcuchowa- gówno
- ↑ a to ta sama broń