Użytkownik:Przechu/Bigroom House: Różnice pomiędzy wersjami
M (dr) |
|||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{cytat|Co za hałas|Przeciętny człowiek o Bigroomie}} |
{{cytat|Co za hałas|Przeciętny człowiek o Bigroomie}} |
||
{{cytat|We're the fucking animals|''Zwierzęta'' o Bigroomie}} |
{{cytat|We're the fucking animals|''Zwierzęta'' o Bigroomie}} |
||
<del>'''Bigroom House'''</del> '''Big Room House''' (pol. dom z dużym pokojem) |
<del>'''Bigroom House'''</del> '''Big Room House''' ([[Język Polski|pol.]] ''dom z dużym pokojem'') – jeden z podgatunków muzyki <del>elektronicznej</del> domowej. Cechuje się wielkim minimalizmem i prostotą, tak więc <del>jest</del> był on tworzony przez wielu ludzi |
||
==Historia== |
== Historia == |
||
Według niektórych źródeł naukowcy i producenci muzyczni z tajnego |
Według niektórych źródeł, naukowcy i producenci muzyczni z tajnego laboratorium postanowili połączyć sobie cechy z różnych gatunków muzyki elektronicznej. |
||
Powstały gatunek muzyczny nie miał nazwy, ale ze względu testowania go w domu z dużymi pokojami postanowiono nazwać go po prostu "Big Room House". Niektórzy twierdzą też, że nazwa wzięła się od zawierania <del>dużej</del> małej ilości dźwięków z pogłosem lub jak kto woli "Reverbem". |
Powstały gatunek muzyczny nie miał nazwy, ale ze względu testowania go w domu z dużymi pokojami postanowiono nazwać go po prostu "Big Room House". Niektórzy twierdzą też, że nazwa wzięła się od zawierania <del>dużej</del> małej ilości dźwięków z pogłosem lub jak kto woli "Reverbem". |
||
==Struktura== |
== Struktura == |
||
Big Room House zawsze lub prawie zawsze ma taką samą budowę utworu. Jest to recepta by stać się bogatym DJ-em. |
Big Room House zawsze lub prawie zawsze ma taką samą budowę utworu. Jest to recepta by stać się bogatym DJ-em. |
||
1. Intro |
1. Intro – składa się z <del>kicka</del> <del>stopy</del> łupania i powtarzającej się milion razy cichej melodii raz zgłaśniając raz ściszając. |
||
2. Breakdown |
2. Breakdown – nie musi on być długi, przed nim musi być bardzo niski bas schodzący w dół lub coś innego tylko by zakończyć intro i je oddzielić od reszty utworu, co jest wymagane. Jest to zwykle prosta melodia złożona z plucka z pogłosem. |
||
3. Narastanie |
3. Narastanie – melodia z breakdowna robi się głośna i zapętla się aż do kolejnej sekwencji. |
||
4. Build Up |
4. Build Up – trzeba dać teraz werbel. Po szesnastym uderzeniu zwiększa się szybkość uderzenia dwukrotnie, potem czterokrotnie dodając przy okazji dźwięki lub pisk z wzrastającą wysokością do góry. Nie musi być to identycznie zrobione tak jak tu jest podane, może mieć 4 uderzenia, potem 32, ale jedno jest pewne – Build Up musi mieć co najmniej 15 sekund. Ma to na celu zniecierpliwić słuchacza czekającego na drop. |
||
5. Drop |
5. Drop – |
Wersja z 08:08, 19 maj 2018
EVERYBODY FUCKING JUMP! dun dun dun dun dun tytytyty
- Big Room House o sobie
Co za hałas
- Przeciętny człowiek o Bigroomie
We're the fucking animals
- Zwierzęta o Bigroomie
Bigroom House Big Room House (pol. dom z dużym pokojem) – jeden z podgatunków muzyki elektronicznej domowej. Cechuje się wielkim minimalizmem i prostotą, tak więc jest był on tworzony przez wielu ludzi
Historia
Według niektórych źródeł, naukowcy i producenci muzyczni z tajnego laboratorium postanowili połączyć sobie cechy z różnych gatunków muzyki elektronicznej.
Powstały gatunek muzyczny nie miał nazwy, ale ze względu testowania go w domu z dużymi pokojami postanowiono nazwać go po prostu "Big Room House". Niektórzy twierdzą też, że nazwa wzięła się od zawierania dużej małej ilości dźwięków z pogłosem lub jak kto woli "Reverbem".
Struktura
Big Room House zawsze lub prawie zawsze ma taką samą budowę utworu. Jest to recepta by stać się bogatym DJ-em.
1. Intro – składa się z kicka stopy łupania i powtarzającej się milion razy cichej melodii raz zgłaśniając raz ściszając.
2. Breakdown – nie musi on być długi, przed nim musi być bardzo niski bas schodzący w dół lub coś innego tylko by zakończyć intro i je oddzielić od reszty utworu, co jest wymagane. Jest to zwykle prosta melodia złożona z plucka z pogłosem.
3. Narastanie – melodia z breakdowna robi się głośna i zapętla się aż do kolejnej sekwencji.
4. Build Up – trzeba dać teraz werbel. Po szesnastym uderzeniu zwiększa się szybkość uderzenia dwukrotnie, potem czterokrotnie dodając przy okazji dźwięki lub pisk z wzrastającą wysokością do góry. Nie musi być to identycznie zrobione tak jak tu jest podane, może mieć 4 uderzenia, potem 32, ale jedno jest pewne – Build Up musi mieć co najmniej 15 sekund. Ma to na celu zniecierpliwić słuchacza czekającego na drop.
5. Drop –