Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (+2) |
(kilka genialnych tekstów moich nauczycieli z liceum) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
*''Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.'' |
*''Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.'' |
||
*Wymieniłem z wami myśli i teraz mam pustkę w głowie. |
*Wymieniłem z wami myśli i teraz mam pustkę w głowie. |
||
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być |
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.'' |
||
dla nich modelem.'' |
|||
*''Edyta jest? Przynieśli ją diabli czy nie?'' |
*''Edyta jest? Przynieśli ją diabli czy nie?'' |
||
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.'' |
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.'' |
||
Linia 53: | Linia 52: | ||
*''Wiesz co można na intuicję? Jakie imię wybraliście dla waszego dziecka...'' |
*''Wiesz co można na intuicję? Jakie imię wybraliście dla waszego dziecka...'' |
||
*''Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.'' |
*''Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.'' |
||
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.'' |
|||
*''Masa molowa to jest podana masa molowa.'' |
|||
*''Proporcja jest pod każdym wzgędem proporcjonalna.'' |
|||
*''10 razy to już jest mało, ale im lepiej tym dokładniej.'' |
|||
*''Co to znaczy, że coś ma masę 120 junitów? No? Nie wiecie?! Że jest 120 razy cięższe od jednego junita.'' |
|||
*''Poznacie różne układy i takie, które znacie, i takie, których nie znacie.'' |
|||
*''Beznzen ma budowę pierścienia. Jakiego pierścienia? Pierścienia sześciokątnego. I to pierścienia sześciokątnego foremnego.'' |
|||
*''Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się zwiazek, który ma barwę szafirową.'' |
|||
*''No przecież ja cudów nie zrobię... gdybym umiał cuda robić to bym wszystko na wino zamieniał.'' |
|||
* (po wzięciu ucznia do tablicy) ''No widzisz jakie masz szęście - na prostych sie przejedziesz.'' |
|||
Linia 69: | Linia 76: | ||
- ''3,3,4,3,2...'' |
- ''3,3,4,3,2...'' |
||
- ''(...) liczby ujemne mogłyby się czuć pokrzywdzone.'' |
|||
- ''One nie mają świadomości.'' |
|||
- ''Tak, one nie mają świadomości, ... bo są ujemne.'' |
|||
{{wikicytaty}} |
{{wikicytaty}} |
Wersja z 23:01, 14 paź 2006
Cytaty nauczycieli:
- Kiedyś cię znajdę! (Nauczyciel o błędzie)
- 3 równa się 2
- ...w takim razie jutro się puścimy.
- Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.
- Polubiłem waszą klasę od pierwszego wejrzenia, ale teraz widzę, że tylko dlatego, że mam słaby wzrok.
- Nadajesz się do rozwiązywania sznurowadeł, a nie zadań z matematyki.
- Matysiak, za okno!
- Jak jeszcze raz zrobisz z siebie taką seksbombę, to zadzwonię po saperów, niech cię wywiozą i rozbroją.
- Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.
- Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
- Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.
- Wymieniłem z wami myśli i teraz mam pustkę w głowie.
- Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.
- Edyta jest? Przynieśli ją diabli czy nie?
- Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.
- To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!
- Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
- Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!
- Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
- Prosze państwa, jak państwo będziecie tak gadać, to będziecie tu siedzieć do usranej śmierci.
- No dalej chłopcy...tak czy nie tak?
- Jak cię widzę to jestem za aborcją.
- Jesteście, jak przedszkolaki!!! Dlatego będę Was przytulać, całować, ściskać.
- To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.
- Jeszcze nie zdążyłam Wam usprawiedliwić usprawiedliwień.
- Wzięła ekierkę i mówi: cicho, bo naprawdę będę strzelać!!!
- Aśka, uważasz na tablicę.
- Paweł, nie demoluj sali tymi nożyczkami.
- Dziobek do ogonka, ogonek do dziobka.
- I to jest właśnie świat wektorów.
- A niech mnie drzwi ścisną!!
- Ja wiem, czemu wy jesteście takimi tłumokami! Nie oglądacie wiadomości, nie słuchacie gazet...
- To trzeba cofnąć do przodu.
- Czy ja jestem nawiedzona?
- Jak to jest książka zielona czerwona-aaaa... fioletowaa.
- Musimy poświęcić więcej czasu na pacyfikację.
- Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.
- Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę do zrobienia.
- Sabina bezpotrzebnie przelewa krew za sztukę.
- Przestań jeść na lekcji... a może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej..
- Ja widzę, X, że ty w ogóle nie chcesz zdać. A wiesz, że jutro jest rada pedagogiczna. A ja na tej radzie nie ruszę ani 'tym' palcem (wystawia palec wskazujący), ani tym palcem (wystawia fucka-palec środkowy), aby ci pomóc.
- Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciagłe ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a konczących się na UJ.
- Proszę pani mam tu zwolnienie od Natalii P.
- Jaka Ewa?
- I co tak bezczelnie tą książkę kartkujesz?!
- Dziś będziemy się uczyć o kwasie palmitylowym. KWASIE JAKIM?! Palmi... tylooowym...
- Dobrze, Dawid powtórz temat. AHA! Kwasy w przyrodzie...
- Ma takie duże okulary i nie słyszy...
- Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką
- Zaraz tu z wami odfrunę!
- Wiesz co można na intuicję? Jakie imię wybraliście dla waszego dziecka...
- Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.
- Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.
- Masa molowa to jest podana masa molowa.
- Proporcja jest pod każdym wzgędem proporcjonalna.
- 10 razy to już jest mało, ale im lepiej tym dokładniej.
- Co to znaczy, że coś ma masę 120 junitów? No? Nie wiecie?! Że jest 120 razy cięższe od jednego junita.
- Poznacie różne układy i takie, które znacie, i takie, których nie znacie.
- Beznzen ma budowę pierścienia. Jakiego pierścienia? Pierścienia sześciokątnego. I to pierścienia sześciokątnego foremnego.
- Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się zwiazek, który ma barwę szafirową.
- No przecież ja cudów nie zrobię... gdybym umiał cuda robić to bym wszystko na wino zamieniał.
- (po wzięciu ucznia do tablicy) No widzisz jakie masz szęście - na prostych sie przejedziesz.
Dialog
-X, co w końcu chcesz na koniec roku?
- 4!
- Ale w dzienniku wyraźnie pisze: "ja chcę 3!'
- !?
- 3,3,4,3,2...
- (...) liczby ujemne mogłyby się czuć pokrzywdzone.
- One nie mają świadomości.
- Tak, one nie mają świadomości, ... bo są ujemne.
Ta strona zawiera treści z Wikicytatów. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą [[:wikiquote:pl:{{{1}}}|{{{1}}}]]. Lista autorów jest dostępna w [{{fullurl:wikiquote:pl:{{{1}}}|action=history}} historii strony]. Tak jak w Nonsensopedii, tekst z Wikicytatów jest udostępniony na licencji CC-BY-SA-3.0. |