Nonsensopedia:Promocja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Zabezpieczył Nonsensopedia:Promocja ([edit=autoconfirmed] (na zawsze) [move=sysop] (na zawsze))) |
M (Przeniesiono z Category:Strony meta Nonsensopedii do Category:Promocja (meta) przy użyciu Cat-a-lot) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
'''[[Nonsensopedia:Przyjaciele|Jeśli dodałeś gdzieś link, dopisz się do listy!]]''' |
'''[[Nonsensopedia:Przyjaciele|Jeśli dodałeś gdzieś link, dopisz się do listy!]]''' |
||
[[Kategoria: |
[[Kategoria:Promocja (meta)|Promocja]] |
Wersja z 14:36, 4 wrz 2019
Nonsensopedia, tak jak każda strona w sieci, potrzebuje promocji, aby dynamicznie się rozwijać. Ta strona jest kierowana do wszystkich, którzy chcieliby polecić Nonsensopedię znajomym. Nonsensopedia jest projektem non-profit, tzn. nie posiada własnych środków przeznaczonych na promocję. Jedynym sposobem dotarcia do nowych odbiorców jest zatem rozpowszechnianie informacji za pośrednictwem dobrych dusz, które zechcą nas reklamować.
Jak promować?
- Możesz umieścić na swojej stronie logo Nonsensopedii. Ta grafika jest udostępniona na licencji GFDL i może być rozpowszechniana bez ograniczeń.
- Poinformuj swoich znajomych o Nonsensopedii. Wyślij im wiadomość na Gadu-Gadu, e-mailem, napisz na Facebooku, Twitterze, wspomnij o Nonsensopedii w szkole i na uczelni. Nie spamuj! Odpowiedzialność za spamowanie poniesie cała Nonsensopedia.
- Umieść link do Nonsensopedii na swojej stronie, w opisie Gadu-Gadu lub sygnaturze na forum. Możesz nawet wykonać naklejkę z logo i oplakatować się dokumentnie!
- Wymyśl coś, co zadziała!