Gra:Strona 0,00045: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
(poprawka fabularna) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Na następny dzień przychodzisz na lekcję plastyki na 8.00, gzie twoim zaszczytem{{fakt}} będzie uczyć rozwydrzoną młodzież tajników malarstwa. Jesteś zdumiony ich talentem, zwłaszcza abstrakcjonistycznym – stworzyli bardzo wierne reprodukcje dzieła [[Czarny kwadrat na białym tle]], niektórzy poszli dalej tworząc Białe na białym, a jeden nawet przebił dzieła Malewicza publicznie demonstrując białą kartkę na białej kartce. Inni stawiali na pełen performance – sami stawali się dziełami sztuki nowoczesnej, a w ich sztuce zgodnie z najnowszymi trendami sztuce [[graffiti|street-art]] dominowały motywy falliczne z elementami prozy jak:„Arka Gdynia kurwa świnia”. Jedna osoba jednak przykuwa twoją uwagę – chłopczyk w okularach i drucianych okularach z grubego szkła, cichym głosikiem prosi o pomoc przy otwarciu farb. |
|||
Na następny dzień przychodzisz na lekcję plastyki na 8.00 do 2b. Każesz narysować farbkami kwiata. Nagle dziewczynka prosi cię o otwarcie farbek. |
|||
== I co teraz? == |
== I co teraz? == |
||
* No a co ma być, [[Gra:Strona 0,022|pomagam |
* No a co ma być, [[Gra:Strona 0,022|pomagam chłopakowi, przecież od tego tu jestem]]. |
||
* Ostrzegam chłopaka przed zgubnym wpływem farb i [[Gra:Strona 955|dziele się negatywnymi wspomnieniami]] związanymi z nimi. |
|||
* [[Gra:Strona 957|Robię im kartkówkę]] z wiedzy na temat kierunków w sztuce XX i XXI wieku. |
|||
[[Kategoria:Gra|0,00045]] |
[[Kategoria:Gra|0,00045]] |
Wersja z 22:02, 16 mar 2020
Na następny dzień przychodzisz na lekcję plastyki na 8.00, gzie twoim zaszczytem[potrzebne źródło] będzie uczyć rozwydrzoną młodzież tajników malarstwa. Jesteś zdumiony ich talentem, zwłaszcza abstrakcjonistycznym – stworzyli bardzo wierne reprodukcje dzieła Czarny kwadrat na białym tle, niektórzy poszli dalej tworząc Białe na białym, a jeden nawet przebił dzieła Malewicza publicznie demonstrując białą kartkę na białej kartce. Inni stawiali na pełen performance – sami stawali się dziełami sztuki nowoczesnej, a w ich sztuce zgodnie z najnowszymi trendami sztuce street-art dominowały motywy falliczne z elementami prozy jak:„Arka Gdynia kurwa świnia”. Jedna osoba jednak przykuwa twoją uwagę – chłopczyk w okularach i drucianych okularach z grubego szkła, cichym głosikiem prosi o pomoc przy otwarciu farb.
I co teraz?
- No a co ma być, pomagam chłopakowi, przecież od tego tu jestem.
- Ostrzegam chłopaka przed zgubnym wpływem farb i dziele się negatywnymi wspomnieniami związanymi z nimi.
- Robię im kartkówkę z wiedzy na temat kierunków w sztuce XX i XXI wieku.