Gra:Strona 909: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 1: Linia 1:
Nie namyślając się wiele wyskakujesz przez okno. Niestety z przyzwyczajenia (jesteś pływakiem) skaczesz na główkę. Gdy odzyskujesz świadomość bytu, wściekłe zwierzę wskakuje już przez okno za tobą. Przez dwie godziny ganiacie się dookoła domu. W końcu wpadasz na pomysł żeby gdzieś uciec. Tylko gdzie?
Nie namyślając się wiele wyskakujesz przez okno. Niestety z przyzwyczajenia (jesteś pływakiem) skaczesz na główkę. Gdy odzyskujesz świadomość bytu, wściekłe zwierzę wskakuje już przez okno za Tobą. Przez dwie godziny ganiacie się dookoła domu. W końcu wpadasz na pomysł żeby gdzieś uciec. Tylko gdzie?


==Wyjścia==
==Wyjścia==
* Jeśli chcesz uciec do niecierpianego sąsiadka, idź na [[Gra:Strona 93|stronę 93]].

* Jeśli chcesz uciec do niecierpianego sąsiadka idź na [[Gra:Strona 93|stronę 93]].
* Jeśli masz chęć zwiania do laboratorium kosmicznego, idź na [[Gra:Strona 199|stronę 199]].
* Jeśli masz chęć zwiania do laboratorium kosmicznego idź na [[Gra:Strona 199|stronę 199]].
* Gdybyś chciał się schronić u znajomego kioskarza, idź na [[Gra:Strona 25|stronę 25]].
* Gdybyś chciał się schronić u znajomego kioskarza idź na [[Gra:Strona 25|stronę 25]].
* A może chcesz skoczyć na tą paskudę i próbować ją ujeżdżać? – [[Gra:Strona 777|strona 777]].
* A może chcesz skoczyć na tą paskudę i próbować ją ujeżdżać? – [[Gra:Strona 777|strona 777]].
* A jeśli masz, cieniasie, za słabe nerwy na tą sytuację to [[Gra:Gra|graj od nowa]].
* A jeśli masz, cieniasie, za słabe nerwy na tą sytuację to [[Gra:Gra|graj od nowa]].

Wersja z 21:01, 6 kwi 2007

Nie namyślając się wiele wyskakujesz przez okno. Niestety z przyzwyczajenia (jesteś pływakiem) skaczesz na główkę. Gdy odzyskujesz świadomość bytu, wściekłe zwierzę wskakuje już przez okno za Tobą. Przez dwie godziny ganiacie się dookoła domu. W końcu wpadasz na pomysł żeby gdzieś uciec. Tylko gdzie?

Wyjścia

  • Jeśli chcesz uciec do niecierpianego sąsiadka, idź na stronę 93.
  • Jeśli masz chęć zwiania do laboratorium kosmicznego, idź na stronę 199.
  • Gdybyś chciał się schronić u znajomego kioskarza, idź na stronę 25.
  • A może chcesz skoczyć na tą paskudę i próbować ją ujeżdżać? – strona 777.
  • A jeśli masz, cieniasie, za słabe nerwy na tą sytuację to graj od nowa.