Poradnik:Poradnik pracownika BOK-u: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona) |
M (lit.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
==Dla gorszego pracownika== |
==Dla gorszego pracownika== |
||
#Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na |
#Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków. |
||
#Spytaj się, co się dzieje. |
#Spytaj się, co się dzieje. |
||
#Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]]. |
#Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]]. |
Wersja z 17:18, 28 maj 2007
Dla gorszego pracownika
- Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków.
- Spytaj się, co się dzieje.
- Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
- Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
- Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
- Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń.
Dla zwykłego pracownika
- Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega problem, a nie będzie Ci tłumaczył przez pół godziny.
- Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad rozwiązaniem problemu.
- Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem.
- Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na konsultanta niżej.
- Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w FAQ.
- Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do internetu.
- Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź.
- Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na konsultanta wyżej.
Dla lepszego pracownika
- Z pewnością zwykły przekierował na ciebię. Odbierz natychmiast.
- Spytaj się, co się dzieje.
- Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
- Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
- Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
- Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.