Wsiobus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 10: Linia 10:


Pierwotnie slużyły do transportu turystów, lecz po pojawieniu się innych środków lokomocji, zaczęli używać ich rolnicy do przewozu kur z targu do zagrody i z zagrody do targu.
Pierwotnie slużyły do transportu turystów, lecz po pojawieniu się innych środków lokomocji, zaczęli używać ich rolnicy do przewozu kur z targu do zagrody i z zagrody do targu.



[[Kategoria:Motoryzacja]]
[[Kategoria:Samochody]]

Wersja z 21:27, 12 cze 2007

Pojazd mechaniczny, nieco podobny do autobusu, aczkolwiek różniący sie od niego kilkoma szczegółami. Zasilany jest beznzyną, olejem napendowym, ropą, lub mieszanką piwa, nawozu do buraków i gnojówki. Sercem wsiobusu jest silnik spalinowy o mocy raczej starego konia pociągowego. Wsiobusy słyną z tego, iż potrafią dotrzeć do najgorszych polskich (i nie tylko) wsi. Nie straszne im są polskie drogi, które jak wiemy słyną z dużej górzystości, licznych wyboi, braku asfaltu i dużej ilości odchodów zwierzyny rolnej rozsmarowanej po trasie. Wsiobusy znane sa także pod nazwą Ogórki. Pochodzenie tej nazwy nie jest do końca znane, aczkolwiek ma to coś wspólnego z zapachem panującym wewnątrz wsiobusu.

Mikroklimat Wsiobusu

Wsiobusy słyną z unikalnego mikroklimatu panującego wewnątrz nich. Temperatura w przeciętnym pojeździe tego typu wynosi ok 40 stopni do nawet 56 gdy nie ma zimy. Ciśnienie może przekraczać 2-3 atmosfery więc wrażliwi mogą dosłownie stracić głowę. Do tego dochodzi zapach, który jest mieszanką ogórków, spoconych rolników, gnoju na kaloszach i innych "cudnych" zapachów.


Do czego to służy?

Pierwotnie slużyły do transportu turystów, lecz po pojawieniu się innych środków lokomocji, zaczęli używać ich rolnicy do przewozu kur z targu do zagrody i z zagrody do targu.