Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (do dalszej obróbki)
M
Linia 7: Linia 7:


==C==
==C==
*''– Czas, używasz synku czasami takiego pojęcia?''<br>''– Od czasu do czasu.''
**Opis: na lekcji geografii
*''Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.''
*''Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.''

==D==
*''– Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?''<br>''– Z głodu?''
**Opis: lekcja historii
*''Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.''

==F==
==F==
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.''
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.''
Linia 19: Linia 27:
==J==
==J==
*''Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.''
*''Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.''
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?''<br>''– Bermudzki!''
**Opis: na lekcji matematyki
*''– Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.''<br>''– My też.''
**Opis: początek roku, pierwsza klasa


==K==
==K==
Linia 43: Linia 55:
*''No dobra, nieobecni wstać.''
*''No dobra, nieobecni wstać.''
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!''
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!''
*''No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!''


==O==
==O==
Linia 63: Linia 76:
*''Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.''
*''Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.''
** Opis: Nauczyciel o sobie
** Opis: Nauczyciel o sobie
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”''<br>– Czy musiało dojść do tej bitwy?
**Opis: na lekcji historii
*''To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.''
*''To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.''
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!''
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!''
Linia 71: Linia 86:
==W==
==W==
*''Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.''
*''Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.''
*''– Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?''<br>''– Utopili się?''
**Opis: lekcja historii
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.''
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.''
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.''
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.''
Linia 83: Linia 100:
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.''
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.''
*''Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.''
*''Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.''
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.''


<!--tego nie ma--!>
<!--tego nie ma--!>
Linia 97: Linia 115:


(Nauczyciel historii na zastępstwie) "Tak. Stoicie. Ty, Shazza, wyjmij tą gumę z otworu gębowego. Siadajcie. Widzimy się po raz pierwszy, wypadałoby coś o sobie wiedzieć. Nazywam się X, nauczam wspaniałych przedmiotów jakimi są religia i biologia. Wiecie o mnie już wszystko. Teraz wy. B. Paweł... gdzie mieszkasz?) Paweł: Koło rynku. Nauczyciel: Taaa... koło rynku, ale pod którym wiaduktem? W której kratce ściekowej?
(Nauczyciel historii na zastępstwie) "Tak. Stoicie. Ty, Shazza, wyjmij tą gumę z otworu gębowego. Siadajcie. Widzimy się po raz pierwszy, wypadałoby coś o sobie wiedzieć. Nazywam się X, nauczam wspaniałych przedmiotów jakimi są religia i biologia. Wiecie o mnie już wszystko. Teraz wy. B. Paweł... gdzie mieszkasz?) Paweł: Koło rynku. Nauczyciel: Taaa... koło rynku, ale pod którym wiaduktem? W której kratce ściekowej?

Lekcja geografii, po zwinięciu mapy przeze mnie i zawiązywaniu jej przez nauczyciela, aby sie nie rozwinęła z powrotem:

- Umiesz wiązać sznurówki dziecko?

- Jasne.

- A kto cię nauczył?

- Dziadek, jak miałem 6 lat. Było ciężko

- A jak wiążesz? Tak jak ja przez jedną pętelkę?

- Taaak, a potem przez oczko i gotowe. Dziadek mnie starej szkoły uczył. Nie mogę pojąć tego systemu na 2 pętelki.

Wtedy nauczyciel przerzucił rozmowę na swojego "pupila" X i mówi do niego:

- Widzisz to jest prawdziwy mężczyzna. A ty X umiesz wiązać buty?

- Jasne

Wtedy nauczyciel wymownie spojrzał na jego obuwie na rzepy...:

- Proszę jak technika poszła do góry


-X, co w końcu chcesz na koniec roku?

- 4!

- Ale w dzienniku wyraźnie pisze: "ja chcę 3!'

- !?

- 3,3,4,3,2...






Linia 141: Linia 122:


- Tak, one nie mają świadomości, ... bo są ujemne.
- Tak, one nie mają świadomości, ... bo są ujemne.


- Która jest godzina?

- A czy ja mam na czole cykadło!?


- Który jest dzisiaj?

- Ty chodzisz do szkoły, więc powinieneś wiedzieć!


Na lekcji WF-u podczas ćwiczenia odmyku:

- Matematyka: -Jestem ciekawa jak bedziesz wygladała ze wskazowką w czole


Lekcja geografii:

- Czas - używasz synku czasami takiego pojęcia?"

- Od czasu do czasu



- Kto jest skarbnikiem w tej klasie?

Skarbnik się zgłasza, nauczyciel mówi:

- Przynieś mi chłopcze na następną lekcję papier...(w domyśle na ksero)

- ...toaletowy?





Linia 186: Linia 134:




Początek roku, pierwsza klasa:


- Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą


- My też




Lekcja historii:


- Teraz ktoś powinien zadać pytanie: "Czy musiało dojść do tej bitwy?"


- Czy musiało dojść do tej bitwy?


Inna :



Inna lekcja historii:

- Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?

- Z głodu




Linia 230: Linia 167:
- A to już każdy za siebie mówi
- A to już każdy za siebie mówi


Lekcja matematyki:

- Jakie znacie przykłady trójkątów?

- Bermudzki




Lekcja historii:


- Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?


- Utopili się


Lekcja polskiego:
Lekcja polskiego:
Linia 297: Linia 226:
<br><br>
<br><br>
j. polski<br>
j. polski<br>

N: Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.<br>
U: SOBĄ?! *rotfl*<br>
N: Nie SOBĄ, tylko Z SOBĄ. Hahaha, ale śmieszne.<br>
N: Nie SOBĄ, tylko Z SOBĄ. Hahaha, ale śmieszne.<br>
<br><br>
<br><br>
Linia 334: Linia 262:


(historia) Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.
(historia) Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.
(historia) Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.

No Krzysztof Kolumb to polski uczony, który odkrył Amerykę.
No Krzysztof Kolumb to polski uczony, który odkrył Amerykę.



- No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie?
NURKOWIEC OCZYWIŚCIE!!!


- ...szewc siedzi i robi buty... b-u-t-y (przez u otwarte jak byście nie wiedzieli)
- ...szewc siedzi i robi buty... b-u-t-y (przez u otwarte jak byście nie wiedzieli)
Linia 360: Linia 286:
- ...w małych rzeczach będziesz wierny - obok Marka będziesz siedział...
- ...w małych rzeczach będziesz wierny - obok Marka będziesz siedział...


Technika
nauczycielka: (gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia) Ty paskudo, TY!
uczeń: ...i kto to mówi...
</!--tego nie ma--!>
</!--tego nie ma--!>

Wersja z 14:44, 24 lip 2007

Nauczyciele – cytaty.

A

  • A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.

C

  • – Czas, używasz synku czasami takiego pojęcia?
    – Od czasu do czasu.
    • Opis: na lekcji geografii
  • Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.

D

  • – Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?
    – Z głodu?
    • Opis: lekcja historii
  • Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.

F

  • Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.

G

  • Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.

I

  • I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!

J

  • Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.
  • – Jakie znacie przykłady trójkątów?
    – Bermudzki!
    • Opis: na lekcji matematyki
  • – Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.
    – My też.
    • Opis: początek roku, pierwsza klasa

K

  • Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!
  • Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.
  • Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.
  • – Kto tu jest przewodniczącym?
    – Ja.
    – Nie mieli kogo wybrać?
    • Opis: dialog z uczniem

M

  • Macie krzyczeć cicho.
  • Mahomet umarł w 632r. Zjechał do bazy, inaczej mówiąc.
  • Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką.
  • Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę
    • Opis: Nauczyciel o zbliżającej się przerwie.
  • Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.

N

  • Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.
  • Nie baw się tym czymś co masz w ręce.
  • Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!
  • Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę do zrobienia.
  • Nie przeszkadzaj mi bo liczę do dziesięciu.
  • No dobra, nieobecni wstać.
  • No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!
  • No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!

O

  • Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.

P

  • Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
  • Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
  • Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się zwiazek, który ma barwę szafirową.
  • Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.
  • – Pani profesor puściłam się...
    – Gratuluję, a z kim?
    • Opis: na lekcji WF podczas ćwiczenia odmyku

S

  • Sio!! A kysz!! Sio!!
  • Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.
  • Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.

T

  • Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.
    • Opis: Nauczyciel o sobie
  • – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
    – Czy musiało dojść do tej bitwy?
    • Opis: na lekcji historii
  • To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.
  • To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!
  • Ty paskudo, TY!
    • Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia
  • Ty tu tylko powietrze zużywasz!

W

  • Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.
  • – Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?
    – Utopili się?
    • Opis: lekcja historii
  • Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.
  • Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.
  • Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
  • Wyskoczę tu z kapci zaraz.

X

  • X przestań się przeciągać bo mi się przestaje chcieć... pracować.

Z

  • Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.
  • Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.
  • Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.
  • Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.