Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (do dalszej obróbki) |
M |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
==C== |
==C== |
||
*''– Czas, używasz synku czasami takiego pojęcia?''<br>''– Od czasu do czasu.'' |
|||
**Opis: na lekcji geografii |
|||
*''Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.'' |
*''Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.'' |
||
==D== |
|||
*''– Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?''<br>''– Z głodu?'' |
|||
**Opis: lekcja historii |
|||
*''Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.'' |
|||
==F== |
==F== |
||
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.'' |
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.'' |
||
Linia 19: | Linia 27: | ||
==J== |
==J== |
||
*''Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.'' |
*''Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.'' |
||
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?''<br>''– Bermudzki!'' |
|||
**Opis: na lekcji matematyki |
|||
*''– Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.''<br>''– My też.'' |
|||
**Opis: początek roku, pierwsza klasa |
|||
==K== |
==K== |
||
Linia 43: | Linia 55: | ||
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
||
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!'' |
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!'' |
||
*''No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!'' |
|||
==O== |
==O== |
||
Linia 63: | Linia 76: | ||
*''Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.'' |
*''Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.'' |
||
** Opis: Nauczyciel o sobie |
** Opis: Nauczyciel o sobie |
||
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”''<br>– Czy musiało dojść do tej bitwy? |
|||
**Opis: na lekcji historii |
|||
*''To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.'' |
*''To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.'' |
||
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!'' |
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!'' |
||
Linia 71: | Linia 86: | ||
==W== |
==W== |
||
*''Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.'' |
*''Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.'' |
||
*''– Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?''<br>''– Utopili się?'' |
|||
**Opis: lekcja historii |
|||
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.'' |
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.'' |
||
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.'' |
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.'' |
||
Linia 83: | Linia 100: | ||
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.'' |
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.'' |
||
*''Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.'' |
*''Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.'' |
||
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.'' |
|||
<!--tego nie ma--!> |
<!--tego nie ma--!> |
||
Linia 97: | Linia 115: | ||
(Nauczyciel historii na zastępstwie) "Tak. Stoicie. Ty, Shazza, wyjmij tą gumę z otworu gębowego. Siadajcie. Widzimy się po raz pierwszy, wypadałoby coś o sobie wiedzieć. Nazywam się X, nauczam wspaniałych przedmiotów jakimi są religia i biologia. Wiecie o mnie już wszystko. Teraz wy. B. Paweł... gdzie mieszkasz?) Paweł: Koło rynku. Nauczyciel: Taaa... koło rynku, ale pod którym wiaduktem? W której kratce ściekowej? |
(Nauczyciel historii na zastępstwie) "Tak. Stoicie. Ty, Shazza, wyjmij tą gumę z otworu gębowego. Siadajcie. Widzimy się po raz pierwszy, wypadałoby coś o sobie wiedzieć. Nazywam się X, nauczam wspaniałych przedmiotów jakimi są religia i biologia. Wiecie o mnie już wszystko. Teraz wy. B. Paweł... gdzie mieszkasz?) Paweł: Koło rynku. Nauczyciel: Taaa... koło rynku, ale pod którym wiaduktem? W której kratce ściekowej? |
||
Lekcja geografii, po zwinięciu mapy przeze mnie i zawiązywaniu jej przez nauczyciela, aby sie nie rozwinęła z powrotem: |
|||
- Umiesz wiązać sznurówki dziecko? |
|||
- Jasne. |
|||
- A kto cię nauczył? |
|||
- Dziadek, jak miałem 6 lat. Było ciężko |
|||
- A jak wiążesz? Tak jak ja przez jedną pętelkę? |
|||
- Taaak, a potem przez oczko i gotowe. Dziadek mnie starej szkoły uczył. Nie mogę pojąć tego systemu na 2 pętelki. |
|||
Wtedy nauczyciel przerzucił rozmowę na swojego "pupila" X i mówi do niego: |
|||
- Widzisz to jest prawdziwy mężczyzna. A ty X umiesz wiązać buty? |
|||
- Jasne |
|||
Wtedy nauczyciel wymownie spojrzał na jego obuwie na rzepy...: |
|||
- Proszę jak technika poszła do góry |
|||
-X, co w końcu chcesz na koniec roku? |
|||
- 4! |
|||
- Ale w dzienniku wyraźnie pisze: "ja chcę 3!' |
|||
- !? |
|||
- 3,3,4,3,2... |
|||
Linia 141: | Linia 122: | ||
- Tak, one nie mają świadomości, ... bo są ujemne. |
- Tak, one nie mają świadomości, ... bo są ujemne. |
||
- Która jest godzina? |
|||
- A czy ja mam na czole cykadło!? |
|||
- Który jest dzisiaj? |
|||
- Ty chodzisz do szkoły, więc powinieneś wiedzieć! |
|||
Na lekcji WF-u podczas ćwiczenia odmyku: |
|||
- Matematyka: -Jestem ciekawa jak bedziesz wygladała ze wskazowką w czole |
|||
Lekcja geografii: |
|||
- Czas - używasz synku czasami takiego pojęcia?" |
|||
- Od czasu do czasu |
|||
- Kto jest skarbnikiem w tej klasie? |
|||
Skarbnik się zgłasza, nauczyciel mówi: |
|||
- Przynieś mi chłopcze na następną lekcję papier...(w domyśle na ksero) |
|||
- ...toaletowy? |
|||
Linia 186: | Linia 134: | ||
Początek roku, pierwsza klasa: |
|||
- Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą |
|||
- My też |
|||
Lekcja historii: |
|||
- Teraz ktoś powinien zadać pytanie: "Czy musiało dojść do tej bitwy?" |
|||
- Czy musiało dojść do tej bitwy? |
|||
Inna : |
|||
Inna lekcja historii: |
|||
- Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego? |
|||
- Z głodu |
|||
Linia 230: | Linia 167: | ||
- A to już każdy za siebie mówi |
- A to już każdy za siebie mówi |
||
Lekcja matematyki: |
|||
- Jakie znacie przykłady trójkątów? |
|||
- Bermudzki |
|||
Lekcja historii: |
|||
- Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan? |
|||
- Utopili się |
|||
Lekcja polskiego: |
Lekcja polskiego: |
||
Linia 297: | Linia 226: | ||
<br><br> |
<br><br> |
||
j. polski<br> |
j. polski<br> |
||
N: Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.<br> |
|||
U: SOBĄ?! *rotfl*<br> |
|||
N: Nie SOBĄ, tylko Z SOBĄ. Hahaha, ale śmieszne.<br> |
N: Nie SOBĄ, tylko Z SOBĄ. Hahaha, ale śmieszne.<br> |
||
<br><br> |
<br><br> |
||
Linia 334: | Linia 262: | ||
(historia) Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he. |
(historia) Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he. |
||
(historia) Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka. |
|||
No Krzysztof Kolumb to polski uczony, który odkrył Amerykę. |
No Krzysztof Kolumb to polski uczony, który odkrył Amerykę. |
||
- No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? |
|||
NURKOWIEC OCZYWIŚCIE!!! |
|||
- ...szewc siedzi i robi buty... b-u-t-y (przez u otwarte jak byście nie wiedzieli) |
- ...szewc siedzi i robi buty... b-u-t-y (przez u otwarte jak byście nie wiedzieli) |
||
Linia 360: | Linia 286: | ||
- ...w małych rzeczach będziesz wierny - obok Marka będziesz siedział... |
- ...w małych rzeczach będziesz wierny - obok Marka będziesz siedział... |
||
Technika |
|||
nauczycielka: (gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia) Ty paskudo, TY! |
|||
uczeń: ...i kto to mówi... |
|||
</!--tego nie ma--!> |
</!--tego nie ma--!> |
Wersja z 14:44, 24 lip 2007
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
Nauczyciele – cytaty.
A
- A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.
C
- – Czas, używasz synku czasami takiego pojęcia?
– Od czasu do czasu.- Opis: na lekcji geografii
- Czasem myślę, że Wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
D
- – Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?
– Z głodu?- Opis: lekcja historii
- Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.
F
- Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.
G
- Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.
I
- I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!
J
- Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.
- – Jakie znacie przykłady trójkątów?
– Bermudzki!- Opis: na lekcji matematyki
- – Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.
– My też.- Opis: początek roku, pierwsza klasa
K
- Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!
- Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.
- Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.
- – Kto tu jest przewodniczącym?
– Ja.
– Nie mieli kogo wybrać?- Opis: dialog z uczniem
M
- Macie krzyczeć cicho.
- Mahomet umarł w 632r. Zjechał do bazy, inaczej mówiąc.
- Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką.
- Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę
- Opis: Nauczyciel o zbliżającej się przerwie.
- Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.
N
- Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.
- Nie baw się tym czymś co masz w ręce.
- Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!
- Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę do zrobienia.
- Nie przeszkadzaj mi bo liczę do dziesięciu.
- No dobra, nieobecni wstać.
- No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!
- No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!
O
- Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.
P
- Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
- Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
- Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się zwiazek, który ma barwę szafirową.
- Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.
- – Pani profesor puściłam się...
– Gratuluję, a z kim?- Opis: na lekcji WF podczas ćwiczenia odmyku
S
- Sio!! A kysz!! Sio!!
- Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.
- Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.
T
- Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.
- Opis: Nauczyciel o sobie
- – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
– Czy musiało dojść do tej bitwy?- Opis: na lekcji historii
- To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.
- To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!
- Ty paskudo, TY!
- Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia
- Ty tu tylko powietrze zużywasz!
W
- Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.
- – Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?
– Utopili się?- Opis: lekcja historii
- Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.
- Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.
- Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
- Wyskoczę tu z kapci zaraz.
X
- X przestań się przeciągać bo mi się przestaje chcieć... pracować.
Z
- Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.
- Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.
- Zdanie "Giertych jest Lepperem" jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.
- Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.