Breakdance: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Antecorda. Autor wycofanej wersji to 83.29.226.247.)
Linia 20: Linia 20:
# Wykonaj te same czynności, co ze stopą lewą.
# Wykonaj te same czynności, co ze stopą lewą.
# Gdy poczujesz zmęczenie, możesz pójść do Sejmu pokazać się [[Andrzej Lepper|Andrzejowi]]
# Gdy poczujesz zmęczenie, możesz pójść do Sejmu pokazać się [[Andrzej Lepper|Andrzejowi]]


== Charakterystyczne ruchy ==
* ''Mechaniczny warchlak'' - Siadasz na środku i jesz zupę
* ''Powiew Ługi-bugi'' - Obracając się w lewo na prawej stopie starasz się obrócić w prawo na lewej stopie.
* ''Anakonda z kosmosu'' - Pukając się w czoło obrażasz matkę przeciwnika po czym z rozbiegu walisz głową w ceglany parapet.
* ''Grabie'' - Ruch taneczny zapoczątkowany przez [[Mr. T]], który wymaga lat praktyki, lecz jest niesamowicie widowiskowy. Nie zostanie on tutaj opisany, bo monitor eksploduje Ci w twarz.





Wersja z 10:01, 20 sie 2007

Plik:Hakiel01.jpg
Tancerze potrafią nawet dotknąć ręką sufitu. Na tych z tyłu nie zwracajcie uwagi, to jakiś fotomontaż

Bo do Bred Gensa trzeba pięciu.

Krzysztof Cugowski o breakdance

Taniec na głowie, jak ktoś nie wie.

Andrzej Lepper o breakdance

Breakdance – sport uprawiany potajemnie. Jedynie Andrzej Lepper zdołał wykryć jego wyznawców. Do tańca potrzeba pięciu osób, najlepiej z Platformy Obywatelskiej. Od 22 września 2006, tolerowani także politycy Prawa i Sprawiedliwościu i Ruchu Ludowo Narodowego.

Wywiad, który przeprowadził dla nas Szpieg z Krainy Dreszczowców, przedstawia się następująco:

Zasady tańca:

  1. Złap się za swoją lewą stopę.
  2. Prawą ręką weź kiełbasę.
  3. Ugryź ją, skacząc na prawej stopie.
  4. Uważaj, by nie przygryźć ręki.
  5. Załóż moherowy beret na głowę. Kolor dowolny.
  6. Udając kaczkę, musisz „przeskakać” cały pokój. Po trójkątnej linii.
  7. Zmień stopę.
  8. Wykonaj te same czynności, co ze stopą lewą.
  9. Gdy poczujesz zmęczenie, możesz pójść do Sejmu pokazać się Andrzejowi


Charakterystyczne ruchy

  • Mechaniczny warchlak - Siadasz na środku i jesz zupę
  • Powiew Ługi-bugi - Obracając się w lewo na prawej stopie starasz się obrócić w prawo na lewej stopie.
  • Anakonda z kosmosu - Pukając się w czoło obrażasz matkę przeciwnika po czym z rozbiegu walisz głową w ceglany parapet.
  • Grabie - Ruch taneczny zapoczątkowany przez Mr. T, który wymaga lat praktyki, lecz jest niesamowicie widowiskowy. Nie zostanie on tutaj opisany, bo monitor eksploduje Ci w twarz.


Szablon:Stubmuz