Volkswagen Garbus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 14: Linia 14:
* Dodatkowo za dopłatą dodaktowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemnośći 5 l
* Dodatkowo za dopłatą dodaktowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemnośći 5 l
* Cena – 10 tys koron czeskich
* Cena – 10 tys koron czeskich
* Napęd na wszystkie koła
* Napęd na wszystkie koła zapasowe


{{stubmot}}
{{stubmot}}

Wersja z 19:25, 6 wrz 2007

Plik:Garbus.jpg
Tak wygląda Garbus

Garbussamochód powstały na zlecenie Hitlera w 1930 roku. Miał być wykonany przez Ferdynanda Porsche, wówczas współpracujący dla Mercedesa. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w 1934 roku Ferdynand Porsche wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w 1936 roku, a wszedł do seryjnej produkcji w 1938 roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma VW.

Dane techniczne

  • Silnik – wodny 10 l v2, zasilanie gazem
  • Moc maksymalna – 100 Koni (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
  • Moment obrotowy – 0,01 nM
  • 0 - 100 km/h – 15 s
  • V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki)
  • droga hamowania z 100 km/h – 80 m
  • Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
  • Średnie spalanie – 5 l/5 km
  • W standarzie kierownica, hamulce, 2 siedzenia, silnik i 2 tony blach
  • Dodatkowo za dopłatą dodaktowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemnośći 5 l
  • Cena – 10 tys koron czeskich
  • Napęd na wszystkie koła zapasowe

Szablon:Stubmot