Solaris: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Infobox Company |
|||
| company_name = Osralis Bus & Coach |
|||
| company_logo = [[Image:Sony Logo.svg|220px|]] |
|||
| slogan = like.no.other |
|||
}} |
|||
Solaris, właściwie Osralis- polska "fabryka" autobusów które rozpadają się już po drodze na parking - wyjątkiem jest elektronika, która jest nie sprawna już w czasie, gdy pojazd zjeżdża z taśmy. |
Solaris, właściwie Osralis- polska "fabryka" autobusów które rozpadają się już po drodze na parking - wyjątkiem jest elektronika, która jest nie sprawna już w czasie, gdy pojazd zjeżdża z taśmy. |
||
Linia 12: | Linia 19: | ||
W obu przypadkach alternator będący dynamem od roweru marki Romet jest w stanie naładować akumulator w ciągu 10 dni ciągłej jazdy. Przegląd należy wykonywać co 150 kilometrów. |
W obu przypadkach alternator będący dynamem od roweru marki Romet jest w stanie naładować akumulator w ciągu 10 dni ciągłej jazdy. Przegląd należy wykonywać co 150 kilometrów. |
||
'''Tekst wytłuszczony''' |
Wersja z 00:09, 4 paź 2007
Solaris, właściwie Osralis- polska "fabryka" autobusów które rozpadają się już po drodze na parking - wyjątkiem jest elektronika, która jest nie sprawna już w czasie, gdy pojazd zjeżdża z taśmy.
Produkcja
Solaris produkuje swoje padłobusy w Bolechowie czyli wsi leżącej na terenie polski, jednak będącej własnością niemców. Osralis wytwarza produkty mniej więcej przez osiem miesięcy w roku, w pozostałe cztery MAN ma focha i nie przysyła silników z demobilu.
Konstrukcja
Solaris Urino 12 - Nowoczesny padłobus zbudowany na nowoczesnej płycie podłogowej Jelcza Berlieta. Pojazd może pomieścić 30 osób, gdyż przy większym obciążeniu silnik o mocy 19 koni mechanicznych od Fiata 126p się "zagotuje".
Solaris Urino 18 - Wersja przegubowa będąca dwoma połączonymi Urino 12 za pomocą gumy Hubba Bubba, utwardzacza, kleju epoxydowego, tlenku miedzi i kleju z mąki. Jego niezwykle dynamiczny silnik zapożyczony z Fiata 125p jest chłodzony ciekłym azotem i wentylatorem marki Revoltec Ultra Cooooooooler.
W obu przypadkach alternator będący dynamem od roweru marki Romet jest w stanie naładować akumulator w ciągu 10 dni ciągłej jazdy. Przegląd należy wykonywać co 150 kilometrów. Tekst wytłuszczony