Solaris: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Kategoria)
Linia 13: Linia 13:
W obu przypadkach alternator będący dynamem od roweru marki Romet jest w stanie naładować akumulator w ciągu 10 dni ciągłej jazdy. Przegląd należy wykonywać co 150 kilometrów.
W obu przypadkach alternator będący dynamem od roweru marki Romet jest w stanie naładować akumulator w ciągu 10 dni ciągłej jazdy. Przegląd należy wykonywać co 150 kilometrów.
'''Tekst wytłuszczony'''
'''Tekst wytłuszczony'''

[[Kategoria:Samochody]]

Wersja z 08:04, 4 paź 2007

Solaris, właściwie Osralis- polska "fabryka" autobusów które rozpadają się już po drodze na parking - wyjątkiem jest elektronika, która jest nie sprawna już w czasie, gdy pojazd zjeżdża z taśmy.


Produkcja

Solaris produkuje swoje padłobusy w Bolechowie czyli wsi leżącej na terenie polski, jednak będącej własnością niemców. Osralis wytwarza produkty mniej więcej przez osiem miesięcy w roku, w pozostałe cztery MAN ma focha i nie przysyła silników z demobilu.

Konstrukcja

Solaris Urino 12 - Nowoczesny padłobus zbudowany na nowoczesnej płycie podłogowej Jelcza Berlieta. Pojazd może pomieścić 30 osób, gdyż przy większym obciążeniu silnik o mocy 19 koni mechanicznych od Fiata 126p się "zagotuje".

Solaris Urino 18 - Wersja przegubowa będąca dwoma połączonymi Urino 12 za pomocą gumy Hubba Bubba, utwardzacza, kleju epoxydowego, tlenku miedzi i kleju z mąki. Jego niezwykle dynamiczny silnik zapożyczony z Fiata 125p jest chłodzony ciekłym azotem i wentylatorem marki Revoltec Ultra Cooooooooler.

W obu przypadkach alternator będący dynamem od roweru marki Romet jest w stanie naładować akumulator w ciągu 10 dni ciągłej jazdy. Przegląd należy wykonywać co 150 kilometrów. Tekst wytłuszczony