Heroes of Might and Magic: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 7: | Linia 7: | ||
* Bohater siedzi w namiocie, boi się wroga. |
* Bohater siedzi w namiocie, boi się wroga. |
||
* Kościstość nie jest w modzie, jest tylko jeden kościsty bohater. |
* Kościstość nie jest w modzie, jest tylko jeden kościsty bohater. |
||
* Bohater zaczyna zbiera śmieci z planszy i zajmować wysypiska zwane równierz kopalniami. |
|||
;[[Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars|Heroes II]] |
;[[Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars|Heroes II]] |
||
* Bohater nadal boi się wroga. |
* Bohater nadal boi się wroga. |
||
* Bohater jest strasznie niedowartościowany: nie może nauczyć się wskrzeszać [[szkielet|zmarłych w kościstej formie]], [[barbarzyńca]] nie może być [[mag]]iem. |
* Bohater jest strasznie niedowartościowany: nie może nauczyć się wskrzeszać [[szkielet|zmarłych w kościstej formie]], [[barbarzyńca]] nie może być [[mag]]iem. |
||
* Bohater dalej zbiera śmieci z planszy i zajmóje wysypiska. |
|||
;[[Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia|Heroes III]] |
;[[Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia|Heroes III]] |
||
* Prawdziwy przełom – bohater nie kryje się w namiocie przed wrogiem. |
* Prawdziwy przełom – bohater nie kryje się w namiocie przed wrogiem. |
||
* Bohater nadal zbiera śmieci z planszy i zajmóje wysypiska. |
|||
* 9 miast. Z których tylko 7 da się grać. A kolejne dwa są banowane na turniejach. |
* 9 miast. Z których tylko 7 da się grać. A kolejne dwa są banowane na turniejach. |
||
* Oryginalne czary: pole siłowe, ściana ognia, kula ognia. |
* Oryginalne czary: pole siłowe, ściana ognia, kula ognia. |
||
Linia 17: | Linia 20: | ||
* Kolejny przełom – bohater służy jako maszynka do zabijania: zabija 3 czarne smoki uderzeniem. |
* Kolejny przełom – bohater służy jako maszynka do zabijania: zabija 3 czarne smoki uderzeniem. |
||
* Genialna fabuła – zderzyły się dwa kawałki magicznego żelaza i było wielkie bum. I wtedy pojawiły się portale do nowego świata. |
* Genialna fabuła – zderzyły się dwa kawałki magicznego żelaza i było wielkie bum. I wtedy pojawiły się portale do nowego świata. |
||
* Bez zmian bohater zbiera śmieci z planszy i zajmóje wysypiska. |
|||
* Metale w formie bohaterów – walą gitarą. |
* Metale w formie bohaterów – walą gitarą. |
||
;[[Heroes of Might and Magic V]] |
;[[Heroes of Might and Magic V]] |
||
* Powrót do tradycji: bohater boi się wyjść z namiotu, bo świat się trójwymiarowy zrobił... |
* Powrót do tradycji: bohater boi się wyjść z namiotu, bo świat się trójwymiarowy zrobił... |
||
* Tradycja potrzymywana. Bohater dalej zbiera śmieci z planszy i zajmóje wysypiska. |
|||
*I co najważniejsze zaczyna jeść Tosty (i Tosty z Masłem)!!! |
*I co najważniejsze zaczyna jeść Tosty (i Tosty z Masłem)!!! |
||
== System czarów == |
== System czarów == |
||
Linia 35: | Linia 40: | ||
* '''Implozja''' – niestety skuteczne przeciwko smokom. Ssie. Manę. Że hej. |
* '''Implozja''' – niestety skuteczne przeciwko smokom. Ssie. Manę. Że hej. |
||
* '''Armageddon''' – wychodzisz na kawę i zaczynasz się zastanawiać, jak właściwie czuli się sodomici podczas własnej zagłady? |
* '''Armageddon''' – wychodzisz na kawę i zaczynasz się zastanawiać, jak właściwie czuli się sodomici podczas własnej zagłady? |
||
* '''Rządza Krwi''' - Sprawia Że jednosta zaczyna umiera z głodu i rzuca się na wroga i przy ataku żre wroga z głodu. |
|||
* '''Otumanienie''' - Zwane równierz '''Utycie'''. Spawia że Przeciwnik tyje jak świnia i walczy jak noga.. UWAGA: Niedopuśćić do urzycia zaklęcia '''Rządza Krwi''' Głodny Grubas jest ZDOLNY DO WSZYSTKIEGO!!! |
|||
A i prosze nie śmiecić. |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Wersja z 20:39, 25 lis 2007
Heroes of Might and Magic – seria gier strategicznych. Jest grą kultową, a kult ten opiera się na założeniu, że „trójka jest najlepsza”.
Gry w serii
- Bohater siedzi w namiocie, boi się wroga.
- Kościstość nie jest w modzie, jest tylko jeden kościsty bohater.
- Bohater zaczyna zbiera śmieci z planszy i zajmować wysypiska zwane równierz kopalniami.
- Bohater nadal boi się wroga.
- Bohater jest strasznie niedowartościowany: nie może nauczyć się wskrzeszać zmarłych w kościstej formie, barbarzyńca nie może być magiem.
- Bohater dalej zbiera śmieci z planszy i zajmóje wysypiska.
- Prawdziwy przełom – bohater nie kryje się w namiocie przed wrogiem.
- Bohater nadal zbiera śmieci z planszy i zajmóje wysypiska.
- 9 miast. Z których tylko 7 da się grać. A kolejne dwa są banowane na turniejach.
- Oryginalne czary: pole siłowe, ściana ognia, kula ognia.
- Kolejny przełom – bohater służy jako maszynka do zabijania: zabija 3 czarne smoki uderzeniem.
- Genialna fabuła – zderzyły się dwa kawałki magicznego żelaza i było wielkie bum. I wtedy pojawiły się portale do nowego świata.
- Bez zmian bohater zbiera śmieci z planszy i zajmóje wysypiska.
- Metale w formie bohaterów – walą gitarą.
- Powrót do tradycji: bohater boi się wyjść z namiotu, bo świat się trójwymiarowy zrobił...
- Tradycja potrzymywana. Bohater dalej zbiera śmieci z planszy i zajmóje wysypiska.
- I co najważniejsze zaczyna jeść Tosty (i Tosty z Masłem)!!!
System czarów
Myślisz, że w takiej kultowej grze są oryginalne czary? No to zonk.
- Magic Arrow – magiczna iskierka. Po roku potrafisz zabić 60 motyli na raz.
- Lighting – po roku przeszkolenia zabija do trzech razy więcej owadów rozmaitego rodzaju niż standardowa iskierka.
- Slow – permanentna anemia.
- Fast – włączenie trybu kota z pęcherzem. Paradoksalnie, nie przyspieszysz tym swojego młodego smoka, bo ten jest na ten czar odporny.
- Summon Boat – kradnie łajbę.
- Destroy Boat – niszczy łajbę. Dla desperatów, starych wyg i wyjątkowych cyników.
- Destroy Undead – dyskryminacja umarlaków.
- Beast - dyskryminacja smoków, hydr i behemotów.
- Inferno – sądzisz, że piec hutniczy jest straszny? No to się mylisz!
- Town Portal – średnio doświadczeni gracze starają się przed grą wymodlić, aby w swoich zamkach mogli się tego wyuczyć.
- Implozja – niestety skuteczne przeciwko smokom. Ssie. Manę. Że hej.
- Armageddon – wychodzisz na kawę i zaczynasz się zastanawiać, jak właściwie czuli się sodomici podczas własnej zagłady?
- Rządza Krwi - Sprawia Że jednosta zaczyna umiera z głodu i rzuca się na wroga i przy ataku żre wroga z głodu.
- Otumanienie - Zwane równierz Utycie. Spawia że Przeciwnik tyje jak świnia i walczy jak noga.. UWAGA: Niedopuśćić do urzycia zaklęcia Rządza Krwi Głodny Grubas jest ZDOLNY DO WSZYSTKIEGO!!!