Fiat 126p: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→Wady) |
(→Zalety) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
* W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób. |
* W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób. |
||
* Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie. |
* Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie. |
||
* Samochód czysto rodzinny, |
* Samochód czysto rodzinny, pomieści tatę masochistę, mamę maschstę i i ch pocieszne machociściątka. |
||
* Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika. |
* Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika. |
||
* Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą. |
* Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą. |
Wersja z 19:05, 31 mar 2008
Fiat 126p – polski samochód na licencji Fiata, produkowany przez FSM. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką Volvo: w obydwu przypadkach strefa zgniotu kończy się na silniku.
Zalety
- Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym.
- W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób.
- Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie.
- Samochód czysto rodzinny, pomieści tatę masochistę, mamę maschstę i i ch pocieszne machociściątka.
- Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika.
- Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą.
- Strefy zgniotu, jak w każdym normalnym samochodzie, kończą się na silniku
Wady
- Tylna kanapa pozwalającą symulować pojazd rodzinny z mizernym skutkiem.
- Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie.
- Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie.
- Często rdzewieją szyby z przodu.
- Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę.
- Czasem klima sie zacina (chłodzenie działa tylko zimą).
Galeria
- Aston martin 126p.jpg
Wersja WRC