Nysa (samochód): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 1: Linia 1:
'''Nysa''' – skubany wóz ze [[złom]]u, czasami nawet [[radiowóz|radio-wóz]], czyli kiedy jedzie nim [[Milicja Obywatelska|milicja]]. Nysa, kiedy jest naprawiona, powinna skrzypieć i śmierdzieć [[syrena (samochód)|Syreną]]. Pobieżnie podobna do [[Żuk]]a. Produkowana w starych, opuszczonych fabrykach po których biegały szczury.
'''Nysa''' – skubany wóz ze [[złom]]u, czasami nawet [[radiowóz|radio-wóz]], czyli kiedy jedzie nim [[Milicja Obywatelska|milicja]]. Nysa, kiedy jest naprawiona, powinna skrzypieć i śmierdzieć [[syrena (samochód)|Syreną]]. Pobieżnie podobna do [[Żuk]]a. Nysa produkowana była w starych, opuszczonych fabrykach po których biegały szczury.

==Twórcy Nysy==
* Projektant pojazdu - Władysław Jagieło
* Pomocnik projektanta - Zygmunt Stary
* Odpowiedzialny za części - Mieszko I
* Kierowanie produkcją - Blesław Chrobry
* Kolorystyka karoserii - Kazimierz Wielki


==Geneza powstania==
==Geneza powstania==
Nysę zrobiono dlatego, że Ludziom Władzy strasznie się nudziło rządzieniem państwem zwanym Polska, bo wiedzieli, że to państwo prędzej czy później i tak upadnie. Aby mnieć coś do roboty postanowili zrobić se samochód, którym by jeździli na popijawy.
Nysę zrobiono dlatego, że Ludziom Władzy strasznie się nudziło rządzieniem państwem zwanym Polska, bo wiedzieli, że to państwo prędzej czy później i tak upadnie. Aby mnieć coś do roboty postanowili zrobić se samochód, którym by jeździli na popijawy.
Ze złomu, który był w piwnicy Mieszka I postanowili zrobił samochód zwany Nysa.


==Parę słów o Nysie==
==Parę słów o Nysie==

Wersja z 15:15, 19 kwi 2008

Nysa – skubany wóz ze złomu, czasami nawet radio-wóz, czyli kiedy jedzie nim milicja. Nysa, kiedy jest naprawiona, powinna skrzypieć i śmierdzieć Syreną. Pobieżnie podobna do Żuka. Nysa produkowana była w starych, opuszczonych fabrykach po których biegały szczury.

Twórcy Nysy

  • Projektant pojazdu - Władysław Jagieło
  • Pomocnik projektanta - Zygmunt Stary
  • Odpowiedzialny za części - Mieszko I
  • Kierowanie produkcją - Blesław Chrobry
  • Kolorystyka karoserii - Kazimierz Wielki

Geneza powstania

Nysę zrobiono dlatego, że Ludziom Władzy strasznie się nudziło rządzieniem państwem zwanym Polska, bo wiedzieli, że to państwo prędzej czy później i tak upadnie. Aby mnieć coś do roboty postanowili zrobić se samochód, którym by jeździli na popijawy. Ze złomu, który był w piwnicy Mieszka I postanowili zrobił samochód zwany Nysa.

Parę słów o Nysie

  • Po niewielkiej stłuczce cała Nysa przeważnie idzie do kasacji.
  • Pasy bezpieczeństwa są wykonane ze zużytych taśm magnetofonowych.
  • Poduszki powietrzne to samonadymające się prezerwatywy.
  • Karoseria jest przeważnie malowana farbami plakatowymi lub akwarelami.
  • Aby móc prowadzić Nysę trzeba mnieć kartę rowerową lub kartę na hulajnogę.
  • W czasie jazdy zdaża się, że odpadają koła.
  • Samochód ten nie posiada drzwi. Wchodzi się do niego przez komin lub rurę wydechową.
  • Z foteli wyłażą sprężyny, które drapią pasażerów.
  • Nysa skręca tylko lewo lub tylko w prawo (zależy od modelu).
  • Fotel kierującego jest tak daleko oddalony od kierownicy, że kierowca musi nauczyć się prowadzenia nogami.
  • Wśrodku zawsze pachnie świeżym gnojem, stosowano też odświeżacze „Świat ścieków komunalnych”.
  • Starą i nienadającą się do jazdy Nysę zostawia się na placu zabaw, aby dzieciaki miały frajdę i miały się czym bawić.