Żuk: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 8: Linia 8:
* prędkość maksymalna: 125-300km/h z przepaści. Rozbieżność prędkości wynika z wysokości z jakiej spada.
* prędkość maksymalna: 125-300km/h z przepaści. Rozbieżność prędkości wynika z wysokości z jakiej spada.
* właściwości silnika:
* właściwości silnika:
** moc: 2d (debile keóre bedom go pchac)
** moc: 2KF (Konie Fizyczne)
** pojemność: 50ml3
** pojemność: 50ml3
** moment max: 2500 zygmuntometrów
** moment max: 2500 zygmuntometrów
Linia 17: Linia 17:
** napęd 8x8
** napęd 8x8
** klucz francuski
** klucz francuski
** 2 gwozdzie , decha(120x500 kg)i klej w tubce(slina konia) (do naprawy)
** 2 kartony oraz klej w sztyfcie (do naprawy)
** 3 litry rdzy w płynie
** 3 litry rdzy w płynie
** kluczyki do drzwi (za kluczyki do stacyjki trzeba dopłacić)
** kluczyki do drzwi (za kluczyki do stacyjki trzeba dopłacić)
Linia 42: Linia 42:
== Zalety ==
== Zalety ==
* Produkt Polski
* Produkt Polski
* Kupując go wspomagasz budowanie sklepu monopolowego w Goleniowie
* Kupując go wspomagasz budowanie sklepu monopolowego w Pionkach Małych
* Niemalże nieograniczona pojemność ładunkowa(odradzane jest ladowanie ciezaru powyrzej 50 kg grozi polamaniem lub odpadnieciem podlogi)
* Niemalże nieograniczona pojemność ładunkowa
* Bezpieczne akapultowanie się podczas wypadku
* Bezpieczne akapultowanie się podczas wypadku
* 1000 w 1
* 1000 w 1
Linia 52: Linia 52:
* Pada zbyt częstym łupem [[dresiarz|dresiarzy]]
* Pada zbyt częstym łupem [[dresiarz|dresiarzy]]
* Brak wersji kabrio
* Brak wersji kabrio
* Słabsza klasa bezpieczeństwa niż w [[Fiat 126p|Fiacie 126p]]( 1 poduszka powietrzna pompowanapompka do rowera(nie wliczone w cene w cene)
* Słabsza klasa bezpieczeństwa niż w [[Fiat 126p|Fiacie 126p]]
*niska cena ok.99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999£(nowy, nie urzywany)


[[Kategoria:Samochody]]
[[Kategoria:Samochody]]

Wersja z 05:14, 4 lis 2008

Żuk (Żulerski Układ Kartonów)- rodzina polskich samochodów dostawczych, terenowych, wyścigowych, campingowych, militarnych a także rolniczych.

Wersja pick-up na polach ryżowych w Kongo

W 1950 powstała inicjatywa aby skonstruować auto typu "1000 w 1". W 1956 w FSC (Filipińscy Specjaliści Ciągników) pod kierownictwem inż. Mietka powstał projekt. W 1957 FSC mając do dyspozycji 500 ton kartonu i 1000 opakowań kleju w sztyfcie, rozpoczęto produkcje seryjną. Do 1998 wyprodukowano 50mln egzemplarzy z czego większość wyeksportowano do Kongo, gdzie nadal jest oferowany za równowartość 2kg orzeszków ziemnych.


Dane techniczne

  • liczba miejsc: kierowca + 1 pasażer + tylnia przestrzeń ładunkowa (równowartość pojemności miejsc stadionu X-lecia w Warszawie)
    Kokpit Żuka w wersji opcjonalnej, należy zwrócić uwagę na zegary, które zdradzają prawdziwy potencjał silnika
  • prędkość maksymalna: 200km/rok przy rozstawieniu żagla (tylko w wersji pick-up)
  • przyśpieszenie 0-100km/h: ok. 70minut (w zależności ile osób pcha)
  • prędkość maksymalna: 125-300km/h z przepaści. Rozbieżność prędkości wynika z wysokości z jakiej spada.
  • właściwości silnika:
    • moc: 2KF (Konie Fizyczne)
    • pojemność: 50ml3
    • moment max: 2500 zygmuntometrów
    • spalanie: 3 tony węgla/100km
    • bliźniaczy model silnika można znaleźć w Chińskiej kosiarce spalinowej "Hung-Hoj302"
  • w standardzie:
    • opony do driftowania
    • napęd 8x8
    • klucz francuski
    • 2 kartony oraz klej w sztyfcie (do naprawy)
    • 3 litry rdzy w płynie
    • kluczyki do drzwi (za kluczyki do stacyjki trzeba dopłacić)
    • kierownica nachylona prostopadle do kąta padania promieni słonecznych
    • 1 wycieraczka (3 w 1 ) ktora moze umyć przednia , tylną i boczne szyby
  • wyposażenie opcjonalne:
    • dodatkowy koń fizyczny
    • hamulec aerodynamiczny
    • akapulta + spadochron
    • poduszka powietrzna + pompka
    • pegasus pokładowy
    • NITRO (tzw. podtlenek LPG)
    • gramofon na plyty gipsowe

Wersje

Żuk wyjechał na drogi/pola w kilku wersjach:

  • Pick-Up (domyślnie na dziki zachód dla Cowboyów)
  • Bus (dla wielbicieli pociągów drogowych)
  • Ciężarówka (dla targmanów)
  • Sport (dla fanów wyścigów terenowych)
  • Military edition ultimate (milicja i straż pożarna)
  • Deluxe (dla tuningowców)

Zalety

  • Produkt Polski
  • Kupując go wspomagasz budowanie sklepu monopolowego w Pionkach Małych
  • Niemalże nieograniczona pojemność ładunkowa
  • Bezpieczne akapultowanie się podczas wypadku
  • 1000 w 1
  • Dobre osiągi

Wady

  • Dotknięcie kierownicy przy 30km/h, grozi dachowaniem
  • Pada zbyt częstym łupem dresiarzy
  • Brak wersji kabrio
  • Słabsza klasa bezpieczeństwa niż w Fiacie 126p