Promocja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Kubala. Autor wycofanej wersji to 88.89.10.74.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:Niesamowita_promocja.jpg|right|thumb|Typowa promocja]] |
[[Grafika:Niesamowita_promocja.jpg|right|thumb|Typowa promocja]] |
||
[[Grafika:okazja.jpg|right|thumb|Niesamowita okazja]] |
[[Grafika:okazja.jpg|right|thumb|Niesamowita okazja]] |
||
[[Grafika:DSC00316.JPG|left|thumb|300px|Prawdziwa promocja. Tylko która cena jest prawdziwa...]] |
|||
Wersja z 20:42, 20 sty 2009
Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!
No! Kupiłam za pół ceny rzeczy,
których normalnie za darmo bym nie chciała.
Z rozmowy telefonicznej pań domu
Ludzie kupią wszystko, nawet gówno w papierku, byle byłoby na promocji!
Ferdynand Kiepski o promocji
Promocja – akcja marketingowa polegająca na sprzedaży towarów po cenach wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że klienci czują iż kupili towar najtaniej jak się da.