Lara Croft: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(EK)
(lara croft)
Linia 1: Linia 1:
'''Lara Croft''' urodzona w 1968r. w Wimbledonie. Archeolog, kierowca wszelkich pojazdów, seksbomba oraz bezwzględna zabójczyni niewinnych zwierzątek. Kobieta pracująca. Niczego się nie boi.
{{ek|Opcja już w pierwszym zdaniu, Nieency}}
== '''Lara Croft''' ==
== Życiorys ==
Lara to typowa brytyjska arystokratka: mieszka w wielkiej chawirze, szpanuje akcentem, jest kosmicznie bogata i ma wierne zwierzątko- lokaja Winstona. Niestety życie Lary nie jest zbyt szczęśliwe: jej mamę rozjebał wybuchający postument, a ojciec porzucił ją i pojechał do Kambodży, gdzie poszedł w tango. Dotknięta takimi traumami młoda dziewczyna cofnęła się do fazy wczesnego dzieciństwa. Jej ulubionym zajęciem stała się zabawa w piaskownicy. Po wykopaniu zgubionego niegdyś przez jej matkę pierścionka, Lara zrozumiała, że jej przeznaczeniem jest poszukiwanie skarbów. Odtąd Croft podróżuje po świecie i zwiedza stare jak cholera grobowce i rabuje z nich co cenniejsze drobiazgi, które następnie opycha na allego (inna sprawa, że jak przyjdzie co do czego, nie pogardzi handlem z lokalnym skupem złomu.
- sexi babka z fajnym tyłeczkiem i dużym biustem. ma dwa pistolety i mysli ze jeste fajna.
Gra ciągnie się w nieskończonośc za nie długo wyjdzie kolejna ósma już cześć jej przygód. Na podstawie gry powstał film w role lary wcieliła się piękna Angelina Jolie .


== Znaki charakterystyczne ==
*'''warkocz'''- a nie, teraz ma kucyk... sorki
*'''ubranko'''- na tyle sprytnie uszyte, że choć wszystko jest zakryte, uważny obserwator będzie miał okazję podziwiać niepowtarzalne krajobrazy
*'''spluwy'''- dwie. Zawsze trafiają, nigdy nie kończy im się amunicja. Larze Croft się to nie zdarza, nie pytaj czemu.
*'''plecak'''- zdolny zmieścić cały magazyn amunicji, bronie (shotguny, rakietnice, granatniki, karabiny), oraz dziesiątki apteczek i flar.




== Metodyka ==
----
Lara to wytrawny archeolog, który z namaszczeniem podchodzi do napotykanych na drodze reliktów starożytności. Zwróćmy uwagę na pietyzm z jakim umieszcza ładunki wybuchowe, na finezję, z jaką motorem jeździ po pradawnych ruinach, na zmyślność, z jaką Lara doprowadza trzymające się na słowo honoru budowle do postaci kupki gruzu! Po prostu nic dodać, nic ująć.


Tomb Raider I


== Znaleziska ==
W pierwszej części przygód nieustraszonej panny Croft, wybieramy się m.in.. Do Egiptu i na Atlantydę gdzie czeka nas wiele niebezpieczeństw, a także wiele ciekawych zagadek, których rozwiązanie jest nie lada błahostką.
Lara to niezwykle skuteczny archeolog. Oto najważniejsze jej znaleziska:
Ciekawostką jest to, że wrogami są tylko zwierzęta i różne stwory (wyjątkiem są jedynie Pierre , Larson oraz Natla )
* Pierścionek mamy (odnaleziony w piaskownicy)
jednak pokonanie,ich nie jest czynnością prostą, wymaga dużej wytrwałości i cierpliwości . Jedynym defektem tej gry jest jej grafika przez którą piersi głównej bohaterki są trójkatne i nie wygląda to za ciekawie. :)
* XI- wieczny kufel do piwa (po tym odkryciu Lara usunęła się z życia zawodowego na ok. 3 dni, co tłumaczyła potem ekscytacją znaleziskiem)

* zwój XXI- wiecznego miedzianego drutu

* skarb Templariuszy (jak się okazało, była to skrzynka przedniej berbeluchy, niestety Croft zniszczyła to bezcenne źródło wiedzy o życiu codziennym zakonu)
----
== Hobby ==

* odnajdowanie zagubionych rupieci

* szwendanie się po grobowcach
Tomb Raider II
* mordowanie chronionych zwierzątek

* rzucanie ciętych ripost we wszystkich kierunkach
W drugiej części sagi odwiedzamy Chiny , Wenecje , tybetańskie klasztory a nawet wrak dawno zatopionego statku “Maria Doria” . W grze od razu można zauważyć znaczną poprawę grafiki co ułatwia i uprzyjemnia granie. Zmienił się także ekwipunek Lary znajdują się w nim flary i nowe bronie (M16, harpun, granatnik). Wprowadzono również nowe ruchy takie jak wspinanie się po ścianach i fikołki pod wodą.
* trolling na forum historycy.org

* szpanowanie akcentem/ pistoletami/ akrobacjami

* upijanie się na koncertach U2 i NiN

----


Tomb Raider III

W tej części Lara będzie podróżowała po południowych wyspach Pacyfiku, Antarktydzie, Londynie, Indiach i Nevadzie. Jest to ostatnia cześć Tomb Raidera, która można przechodzić na wiele sposobów . Grafika w stosunku do poprzednich części została poprawiona, jednak bez żadnych rewolucji.



----


Tomb Raider IV Last Revelation

Podróż po Egipcie zaczynamy jako szesnasto letnia Lara w obowiązkowym treningu, który bardziej denerwuje niż zachwyca . Prawdziwa gra zaczyna się dopiero w trzeciej planszy . Fabuła jest zachwycająca. Ta cześć jest tym na co fani Tomb Raidera czekali od dawna, mnóstwo ciekawych zagadek i przeciwników . Znaczna poprawa grafiki i piękna muzyka w soudtracku . Ach aż się łezka w oku kręci . :)




----


Tomb Raider V Chronicles


W tej części podróżujemy po świecie odwiedzamy Rzym, Rosje, Irlandie . Gra składa się z czterech odmiennych przygód . Grafika nie uległa zmianie . Fabuła gry jest również ciekawa.



----

Tomb Raider VI The Angel of Darkness

Według mnie najlepsza część z serii Tomb Raider. Gra posiada najciekawszą fabułę Lara zostało oskarżona o morderstwo i musi uciekać . Grafika gry uległa całkowitej metamorfozie , możemy ujrzeć nowe mroczne oblicze panny Croft. . W grze pojawia się druga postać jest nią Kurtis Trent. Pomimo wielu błędów gra jest warta uwagi, nawet dla samej muzyki .



----

Tomb Raider VII Legend

Wracamy do dżungli. Grafika w grze jest po prostu oszałamiająca. Muzyka piękna . Ciekawa fabuła . Ogromnym urozmaiceniem jest możliwość zmiany stroju Lary. Największą wadą gry jest to że jest taka krótka .

Wersja z 22:14, 12 mar 2009

Lara Croft urodzona w 1968r. w Wimbledonie. Archeolog, kierowca wszelkich pojazdów, seksbomba oraz bezwzględna zabójczyni niewinnych zwierzątek. Kobieta pracująca. Niczego się nie boi.

Życiorys

Lara to typowa brytyjska arystokratka: mieszka w wielkiej chawirze, szpanuje akcentem, jest kosmicznie bogata i ma wierne zwierzątko- lokaja Winstona. Niestety życie Lary nie jest zbyt szczęśliwe: jej mamę rozjebał wybuchający postument, a ojciec porzucił ją i pojechał do Kambodży, gdzie poszedł w tango. Dotknięta takimi traumami młoda dziewczyna cofnęła się do fazy wczesnego dzieciństwa. Jej ulubionym zajęciem stała się zabawa w piaskownicy. Po wykopaniu zgubionego niegdyś przez jej matkę pierścionka, Lara zrozumiała, że jej przeznaczeniem jest poszukiwanie skarbów. Odtąd Croft podróżuje po świecie i zwiedza stare jak cholera grobowce i rabuje z nich co cenniejsze drobiazgi, które następnie opycha na allego (inna sprawa, że jak przyjdzie co do czego, nie pogardzi handlem z lokalnym skupem złomu.

Znaki charakterystyczne

  • warkocz- a nie, teraz ma kucyk... sorki
  • ubranko- na tyle sprytnie uszyte, że choć wszystko jest zakryte, uważny obserwator będzie miał okazję podziwiać niepowtarzalne krajobrazy
  • spluwy- dwie. Zawsze trafiają, nigdy nie kończy im się amunicja. Larze Croft się to nie zdarza, nie pytaj czemu.
  • plecak- zdolny zmieścić cały magazyn amunicji, bronie (shotguny, rakietnice, granatniki, karabiny), oraz dziesiątki apteczek i flar.


Metodyka

Lara to wytrawny archeolog, który z namaszczeniem podchodzi do napotykanych na drodze reliktów starożytności. Zwróćmy uwagę na pietyzm z jakim umieszcza ładunki wybuchowe, na finezję, z jaką motorem jeździ po pradawnych ruinach, na zmyślność, z jaką Lara doprowadza trzymające się na słowo honoru budowle do postaci kupki gruzu! Po prostu nic dodać, nic ująć.


Znaleziska

Lara to niezwykle skuteczny archeolog. Oto najważniejsze jej znaleziska:

  • Pierścionek mamy (odnaleziony w piaskownicy)
  • XI- wieczny kufel do piwa (po tym odkryciu Lara usunęła się z życia zawodowego na ok. 3 dni, co tłumaczyła potem ekscytacją znaleziskiem)
  • zwój XXI- wiecznego miedzianego drutu
  • skarb Templariuszy (jak się okazało, była to skrzynka przedniej berbeluchy, niestety Croft zniszczyła to bezcenne źródło wiedzy o życiu codziennym zakonu)

Hobby

  • odnajdowanie zagubionych rupieci
  • szwendanie się po grobowcach
  • mordowanie chronionych zwierzątek
  • rzucanie ciętych ripost we wszystkich kierunkach
  • trolling na forum historycy.org
  • szpanowanie akcentem/ pistoletami/ akrobacjami
  • upijanie się na koncertach U2 i NiN