The Sims: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Misiek95. Autor wycofanej wersji to 77.253.171.118.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''The |
'''The Sims''', '''Simsy''' – [[gra komputerowa]], w której możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców [[sim]]ami, a przez [[Pokemon (osoba)|Pokemonów]] [[The Simpsons|Simpsonami]]), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego „ogrom” funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom [[domek dla lalek]], a [[sadysta|sadystom]] pozwala się wyładować. Producenci wypuszczają co chwila dodatki ,po wypuszczeniu nowej części gry. Zapaleni gracze na pewno je kupią, a Maxis zarobi więcej na dodatkach niż na samej podstawowej wersji gry. |
||
==Zasady== |
==Zasady== |
||
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do [[Seks|kopulacji]], której, niestety, nie widać na ekranie. Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtualny odpowiednik topienia [[Barbie]] w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamknięci w izolatce 2x2, by w końcu umrzeć (to już nowość). |
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do [[Seks|kopulacji]], której, niestety, nie widać na ekranie. Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtualny odpowiednik topienia [[Barbie]] w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamknięci w izolatce 2x2, by w końcu umrzeć (to już nowość). |
||
Tak jak mówiono wyżej, gra w The |
Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje zabawę domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji – sami dobieramy lub budujemy [[Sim|simom]] dom, do tego kupujemy im wyposażenie według własnego gustu, ewentualnie własnego bezguścia. |
||
Dodatkowo wysyłane są nam [[przekaz podprogowy|impulsy podprogowe]], które docierają do naszego mózgu szybciej, niż impuls mówiący o tym, że dostaliśmy nożem w brzuch (co niestety nie jest metodą uśmiercania |
Dodatkowo wysyłane są nam [[przekaz podprogowy|impulsy podprogowe]], które docierają do naszego mózgu szybciej, niż impuls mówiący o tym, że dostaliśmy nożem w brzuch (co niestety nie jest metodą uśmiercania simów). Informują nas one, że: |
||
* Musimy dokupić więcej dodatków. |
* Musimy dokupić więcej dodatków. |
||
* Musimy stworzyć własną wersję samego siebie w grze. |
* Musimy stworzyć własną wersję samego siebie w grze. |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
==Zapętlenie== |
==Zapętlenie== |
||
Ważnym elementem jest zmuszenie |
Ważnym elementem jest zmuszenie Simsów do gry na komputerze. Nasze Simsy muszą grać w The Sims i tworzyć samych siebie w grze, które to będą tworzyć same siebie, które będą tworzyć same siebie, aż powstanie sim mniejszy nawet od pojedynczego atomu. |
||
==Śmierć== |
==Śmierć== |
||
{{Główny artykuł|[[Sim]]}} |
{{Główny artykuł|[[Sim]]}} |
||
Linia 31: | Linia 31: | ||
==Zobacz też== |
==Zobacz też== |
||
* [[ |
* [[sim]] |
||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
||
Linia 37: | Linia 37: | ||
{{ok}} |
{{ok}} |
||
[[pt:The |
[[pt:The Sims]] |
||
[[da:The |
[[da:The Sims]] |
||
[[en:The |
[[en:The Sims]] |
||
[[es:Los |
[[es:Los Sims]] |
||
[[it:The |
[[it:The Sims]] |
||
[[th:เดอะซิ้ม]] |
[[th:เดอะซิ้ม]] |
||
[[tr:The |
[[tr:The Sims]] |
||
[[zh:摸你人生]] |
[[zh:摸你人生]] |
||
[[zh-tw:模擬蟻民]] |
[[zh-tw:模擬蟻民]] |
Wersja z 12:55, 30 mar 2009
The Sims, Simsy – gra komputerowa, w której możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców simami, a przez Pokemonów Simpsonami), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego „ogrom” funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom domek dla lalek, a sadystom pozwala się wyładować. Producenci wypuszczają co chwila dodatki ,po wypuszczeniu nowej części gry. Zapaleni gracze na pewno je kupią, a Maxis zarobi więcej na dodatkach niż na samej podstawowej wersji gry.
Zasady
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do kopulacji, której, niestety, nie widać na ekranie. Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtualny odpowiednik topienia Barbie w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamknięci w izolatce 2x2, by w końcu umrzeć (to już nowość).
Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje zabawę domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji – sami dobieramy lub budujemy simom dom, do tego kupujemy im wyposażenie według własnego gustu, ewentualnie własnego bezguścia.
Dodatkowo wysyłane są nam impulsy podprogowe, które docierają do naszego mózgu szybciej, niż impuls mówiący o tym, że dostaliśmy nożem w brzuch (co niestety nie jest metodą uśmiercania simów). Informują nas one, że:
- Musimy dokupić więcej dodatków.
- Musimy stworzyć własną wersję samego siebie w grze.
- Musimy stworzyć własną wersję całego swojego otoczenia w grze.
- Musimy wprowadzać postacie z anime / seriali / filmów do otoczenia w grze.
- Musimy włączyć to śmieszne okienko od kodów.
- Musimy publikować filmy z simamy na youtube
Zapętlenie
Ważnym elementem jest zmuszenie Simsów do gry na komputerze. Nasze Simsy muszą grać w The Sims i tworzyć samych siebie w grze, które to będą tworzyć same siebie, które będą tworzyć same siebie, aż powstanie sim mniejszy nawet od pojedynczego atomu.
Śmierć
- Główny artykuł: Sim
Niestety, w grze mamy zdecydowanie za mało opcji zabijania Simów! Możemy:
- Utopić Sima;
- Zamknąć go bez łóżka, WC i lodówki w pokoiku;
- Spalić w pożarze;
- Umrzeć ze strachu;
- Zagłodzić;
- Doprowadzić brudem w domu do zjedzenia przez muchy;
- Spuścić na Sima satelitę;
- A w internecie,np. na modthesims2.com możemy znaleźć krzesło elektryczne, które skutecznie zabije Sima ;);
- Piorun w niego trzaśnie...
Przydałoby się jeszcze mordowanie, strzelanie z karabinów itd, ale gra tego nie przewiduje, ze względu na dzieci, czyt. młodsze rodzeństwo dobierające się do compa, bo gra jest +12, a te dzieci mają zwykle 7-8 latek...