Szkoła podstawowa: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 83.7.222.222.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[grafika:pm111.jpg|right|right|thumb|200px|Najprostsze Perpetuum Mobile]] |
[[grafika:pm111.jpg|right|right|thumb|200px|Najprostsze Perpetuum Mobile]] |
||
'''Szkoła podstawowa' |
|||
== '' ('''podstawówka''') – tutaj trafiają uczniowie (7–13 lat, czasem powyżej), którzy zdobyli już podstawową (stąd nazwa) wiedzę na temat otaczającego ich świata. Na tym stopniu [[edukacja|edukacji]] [[nauka (proces)|nauka]] sprowadza się do: |
|||
*Przyzwyczajenia uczniów do chodzenia w bardzo niewygodnych majtkach typu slipy |
*Przyzwyczajenia uczniów do chodzenia w bardzo niewygodnych majtkach typu slipy |
||
* Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami). |
* Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami). |
||
* Budowy oraz zasady działania [[ |
* Budowy oraz zasady działania [[perp == |
||
[[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]][[[[Tytuł linku]]''''''Tekst wytłuszczony'''''']]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]etuum mobile]], jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 [[sekunda|sekund]]. |
|||
* Wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF, z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach. |
* Wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF, z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach. |
||
Linia 23: | Linia 25: | ||
[[Kategoria:Szkoła]] |
[[Kategoria:Szkoła]] |
||
[[Kategoria:Obiekty budowlane]] |
[[Kategoria:Obiekty budowlane]] |
||
<nowiki><nowiki>W tym miejscu wprowadź niesformatowany tekst</nowiki></nowiki> |
Wersja z 20:52, 15 kwi 2009
Szkoła podstawowa' == (podstawówka) – tutaj trafiają uczniowie (7–13 lat, czasem powyżej), którzy zdobyli już podstawową (stąd nazwa) wiedzę na temat otaczającego ich świata. Na tym stopniu edukacji nauka sprowadza się do:
- Przyzwyczajenia uczniów do chodzenia w bardzo niewygodnych majtkach typu slipy
- Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami).
- Budowy oraz zasady działania [[perp ==
[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku[[Tytuł linku'Tekst wytłuszczony']]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]etuum mobile]], jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 sekund.
- Wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF, z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach.
Uczniowie (tak się nazywa biedne ofiary, które muszą uczęszczać do tego typu placówek) są terroryzowani przez rówieśników i przez nauczycieli, którzy próbują się od nich dowiedzieć różnych rzeczy, np. funkcjonowania ludzkiego organizmu, bo sami tego nie wiedzą.
Rady dla chodzących do szkoły podstawowej, czyli gdzie siadać
- Na języku polskim: siądź tam, gdzie jest wywieszone najwięcej planszy ze ściągami.
- Na języku angielskim lub tez niemieckim: siądź jak najdalej od bezwzględnej i najczęściej wrednej nauczycielki.
- Na matematyce: jak najdalej. Najlepiej pod ścianą z kujonem (albo pod oknami, zależy gdzie jest więcej osób przed tobą) tak, żeby na klasówkach można było położyć na kolanach bluzę, a pod nią kalkulator.
- Na muzyce: jak najbliżej, żeby nie nabiegać się zbytnio, oddając co lekcję zeszyt do sprawdzenia i dostając piątki.
- Na historii: gdzieś w środku, żeby można było ściągać z lewej, z prawej, z tyłu i z przodu, ale żeby cię nie widziała.
- Na przyrodzie: niedaleko akwarium, albo przy mapie Polski lub świata (zawsze się przyda).
- Na Religii: najlepiej blisko krzyża, aby prosić o łaskę Bożą, gdy pani sprawdza prace domową.
- Na informatyce: najlepiej przy głównym przedłużaczu aby w razie problemów pociągnąć za wtyczkę.
- Na godzinie wychowawczej: w trzeciej/czwartej ławce, lub obok kogoś kto ma dobrą opinie u nauczyciela(mało takich przypadków).
Szablon:Stubszko <nowiki>W tym miejscu wprowadź niesformatowany tekst</nowiki>