NonNews:Rewolucja w BMW: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
M (dr.)
Linia 1: Linia 1:
'''14 maja 2009'''
'''14 maja 2009'''


'''Wielka rewolucja w zespole [[BMW]] stała się faktem. Rozdrażniona serią niepowodzeń w tym sezonie stajnia zapowiedziała że w najbliższym Grand Prix ich bolid wyposażony będzie w osławiony już podwójny dyfuzor oraz zagadkowy system KERS.'''


Problemem jest jednak pustoszący kiesy kryzys finansowy, który zmusza stajnie do radykalnego cięcia kosztów. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że dyfuzory dostarczał będzie pewien [[polski elektryk|elektryk z Kutna]], który zbudował je z dwóch połączonych odkurzaczy typu Cobra. Cudowne właściwości aerodynamiczne sprzętu AGD odkrył podobno w zeszłą środę około godziny 17:30. Problem pojawia się jednak w kwestii umieszczenia dyfuzora oraz KERS-u w bolidzie. Aby wszystko się zmieściło i w miarę działało, potrzebna będzie naczepa z plandeką (odkurzacze są wrażliwe na opady deszczu). Spowoduje to jednak problemy z wyważeniem bolidu, gdyż naczepę będzie ostro zarzucało na zakrętach. [[Mario Theissen]] zapewnia jednak, że po zamontowaniu kierunkowskazów nie powinna ona stwarzać zagrożenia w ruchu.
'''Wielka rewolucja w zespole [[BMW]] stała się faktem. Rozdrażniona serią niepowodzeń w tym sezonie stajnia zapowiedziała że w najbliższym GP ich bolid wyposażony będzie w osławiony już podwójny dyfuzor oraz zagadkowy system KERS.'''


A co na to wszystko [[Robert Kubica]]?
Problemem jest jednak pustoszący kiesy kryzys finansowy, który zmusza stajnie do radykalnego cięcia kosztów. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że dyfuzory dostarczał będzie pewien elektryk z Kutna, który zbudował je z dwóch połączonych odkurzaczy typu Cobra. Cudowne właściwości aerodynamiczne sprzętu AGD odkrył podobno w zeszłą środę około godziny 17:30. Problem pojawia się jednak w kwestii umieszczenia dyfuzora oraz KERS w bolidzie. Aby wszystko się zmieściło i w miare działało potrzebna będzie naczepa z plandeką (odkurzacze są wrażliwe na opady deszczu). Spowoduje to jednak problemy z wyważeniem bolidu, gdyż naczepę będzie ostro zarzucało na zakrętach. [[Mario Theissen]] zapewnia jednak, że po zamontowaniu kierunkowskazów nie powinna ona stwarzać zagrożenia w ruchu.
* ''Wiele nam jeszcze brakuje do innych zespołów, ale mam nadzieję, że te usprawnienia zbliżą nas do czołówki. Martwi mnie jednak fakt, że aby płacić mniejsze ubezpieczenie w kokpicie zainstalowana została kratka, przez co nogi wystają mi nieco poza bolid''” – powiedział polski kierowca.
A co na to wszystko [[Robert Kubica]]?
- ''"Wiele nam jeszcze brakuje do innych zespołów, ale mam nadzieje, że te usprawnienia zbliża nas do czołówki. Martwi mnie jednak fakt, że oby płacić mniejsze ubezpieczenie w kokpicie zainstalowała została kratka, przez co nogi wystają nic nieco poza bolid."''
Miejmy nadzieje, że ta rewolucja techniczna to koniec kłopotów BWM, a Roberta Kubicę juz do końca sezonu oglądać będziemy walczącego o najwyższe lokaty.
Miejmy nadzieję, że ta rewolucja techniczna to koniec kłopotów BMW, a Roberta Kubicę już do końca sezonu oglądać będziemy w walce o najwyższe lokaty.




==Źródło==
==Źródło==
* [http://sport.interia.pl/formula-1/formula-1/news/kubica-wreszcie-sie-doczekal,1304991 interia.pl], 14 maja 2009.
* [http://sport.interia.pl/formula-1/formula-1/news/kubica-wreszcie-sie-doczekal,1304991 interia.pl Kubica wreszcie się doczekał], interia.pl, 14 maja 2009.


[[Kategoria:20 tydzień, 2009|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:20 tydzień, 2009|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:Newsy w edycji|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:NonNews:Sport 2009|{{PAGENAME}}]]

Wersja z 17:02, 14 maj 2009

14 maja 2009

Wielka rewolucja w zespole BMW stała się faktem. Rozdrażniona serią niepowodzeń w tym sezonie stajnia zapowiedziała że w najbliższym Grand Prix ich bolid wyposażony będzie w osławiony już podwójny dyfuzor oraz zagadkowy system KERS.

Problemem jest jednak pustoszący kiesy kryzys finansowy, który zmusza stajnie do radykalnego cięcia kosztów. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że dyfuzory dostarczał będzie pewien elektryk z Kutna, który zbudował je z dwóch połączonych odkurzaczy typu Cobra. Cudowne właściwości aerodynamiczne sprzętu AGD odkrył podobno w zeszłą środę około godziny 17:30. Problem pojawia się jednak w kwestii umieszczenia dyfuzora oraz KERS-u w bolidzie. Aby wszystko się zmieściło i w miarę działało, potrzebna będzie naczepa z plandeką (odkurzacze są wrażliwe na opady deszczu). Spowoduje to jednak problemy z wyważeniem bolidu, gdyż naczepę będzie ostro zarzucało na zakrętach. Mario Theissen zapewnia jednak, że po zamontowaniu kierunkowskazów nie powinna ona stwarzać zagrożenia w ruchu.

A co na to wszystko Robert Kubica?

  • Wiele nam jeszcze brakuje do innych zespołów, ale mam nadzieję, że te usprawnienia zbliżą nas do czołówki. Martwi mnie jednak fakt, że aby płacić mniejsze ubezpieczenie w kokpicie zainstalowana została kratka, przez co nogi wystają mi nieco poza bolid” – powiedział polski kierowca.

Miejmy nadzieję, że ta rewolucja techniczna to koniec kłopotów BMW, a Roberta Kubicę już do końca sezonu oglądać będziemy w walce o najwyższe lokaty.

Źródło