Gra:Strona 63210: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
*[[Gra:Strona 63211|Próbujesz się przenieść do AMU 27]]. |
*[[Gra:Strona 63211|Próbujesz się przenieść do AMU 27]]. |
||
*[[Gra:Strona 63212|Szukasz czegoś bardziej sensownego, co by przenosiło w czasie]]. |
*[[Gra:Strona 63212|Szukasz czegoś bardziej sensownego, co by przenosiło w czasie]]. |
||
*[[Gra:Strona 63213|Korzystasz z siły woli, aby przenieść się do Perły Nocy przy pomocy dziury czasowej]] |
*[[Gra:Strona 63213|Korzystasz z siły woli, aby przenieść się do Perły Nocy przy pomocy dziury czasowej]]. |
||
*[[Gra:Strona 57|Próbujesz przenieść się przy pomocy czarnej dziury]]. |
*[[Gra:Strona 57|Próbujesz przenieść się przy pomocy czarnej dziury]]. |
||
*[[Gra:Strona 660|Rezygnujesz z ambitnych zamiarów]]. |
*[[Gra:Strona 660|Rezygnujesz z ambitnych zamiarów]]. |
Wersja z 21:25, 11 cze 2009
Szukasz teleportera, aż nagle dostrzegasz dziurę czasową[1] w muszli klozetowej. Kibel jest z „półeczką”, na której pływa mapa. Okazuje się, że ta dziura czasowa przenosi właśnie do przestrzeni „fikcja”. Niestety, dokładnie do AMU 27[2], a nie do „Perły nocy”. Jednak uwaga: dziury czasowe są mniej stabilne niż teleportery.
Co robisz?
- Próbujesz się przenieść do AMU 27.
- Szukasz czegoś bardziej sensownego, co by przenosiło w czasie.
- Korzystasz z siły woli, aby przenieść się do Perły Nocy przy pomocy dziury czasowej.
- Próbujesz przenieść się przy pomocy czarnej dziury.
- Rezygnujesz z ambitnych zamiarów.
Natchnienia
- ↑ Terry Gilliam: Bandyci czasu
- ↑ Stanisław Lem, Opowieści o pilocie Pirxie – Test