Praca: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Musialmati. Autor wycofanej wersji to 77.254.212.87.) |
|||
Linia 18: | Linia 18: | ||
Wartość pracy po raz pierwszy poznaje się w pierwszej klasie gimnazjalnej, mnożąc [[siła|siłę]] i przesunięcie. Nieco dokładniej poznaje się ją w liceum, powyższe wartości mnożąc przez cosinus kąta, w którym praca jest wykonywana. Po raz trzeci rzeczywistą wartość pracy poznaje się przy pierwszej [[wypłata|wypłacie]] w kraju. Jednostkami pracy są wtedy: |
Wartość pracy po raz pierwszy poznaje się w pierwszej klasie gimnazjalnej, mnożąc [[siła|siłę]] i przesunięcie. Nieco dokładniej poznaje się ją w liceum, powyższe wartości mnożąc przez cosinus kąta, w którym praca jest wykonywana. Po raz trzeci rzeczywistą wartość pracy poznaje się przy pierwszej [[wypłata|wypłacie]] w kraju. Jednostkami pracy są wtedy: |
||
* grosze; |
* grosze; |
||
* |
* damskich...; |
||
* frajer; |
* frajer; |
||
* półdarmo. |
* półdarmo. |
Wersja z 10:47, 15 lis 2009
Praca – wielkość fizyczna występująca w nauce i w życiu. Najczęściej wymierna, oblicza się ją w dżulach, złotych, w skrajnych przypadkach w funtach lub dolarach.
Wzór na pracę
W przypadku pracy umysłowej wzór ten brzmi:
gdzie: ciężar najbliższego stosu dokumentów
odległość dokumentów od urzędnika
odległość od szefa.
Ze wzoru łatwo zauważyć, że im bliżej do szefa, wartość pracy wzrasta.
Wartość pracy
Wartość pracy po raz pierwszy poznaje się w pierwszej klasie gimnazjalnej, mnożąc siłę i przesunięcie. Nieco dokładniej poznaje się ją w liceum, powyższe wartości mnożąc przez cosinus kąta, w którym praca jest wykonywana. Po raz trzeci rzeczywistą wartość pracy poznaje się przy pierwszej wypłacie w kraju. Jednostkami pracy są wtedy:
- grosze;
- damskich...;
- frajer;
- półdarmo.
Niektórym dane jest poznać rzeczywistą wartość pracy w dolarach, rublach, euro itp.