Inżynieria oprogramowania: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Spurt. Autor wycofanej wersji to 83.12.218.22.) |
M (półpauzy) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Wyzwania dla inżynierii oprogramowania == |
== Wyzwania dla inżynierii oprogramowania == |
||
* systemy spadkowe |
* systemy spadkowe – jak nieprzerwanie czerpać zyski z oprogramowania, które powstało wiele lat temu i ciągle jest w użyciu |
||
* systemy heterogeniczne |
* systemy heterogeniczne – problem obniżenia kosztów integracji systemów zbudowanych z użyciem różnych języków i technologii |
||
* sprawna produkcja systemów |
* sprawna produkcja systemów – umożliwienie produkcji oprogramowania na czas bez uszczerbku dla sumy wpływów z jego sprzedaży |
||
==Etapy życia oprogramowania== |
==Etapy życia oprogramowania== |
Wersja z 16:17, 12 mar 2010
Inżynieria oprogramowania – ściśle teoretyczna gałąź informatyki zajmująca się tworzeniem wyidealizowanych metod wytwarzania oprogramowania, opartych na optymistycznych założeniach i przystosowanych do działania w utopijnym świecie.
Wyzwania dla inżynierii oprogramowania
- systemy spadkowe – jak nieprzerwanie czerpać zyski z oprogramowania, które powstało wiele lat temu i ciągle jest w użyciu
- systemy heterogeniczne – problem obniżenia kosztów integracji systemów zbudowanych z użyciem różnych języków i technologii
- sprawna produkcja systemów – umożliwienie produkcji oprogramowania na czas bez uszczerbku dla sumy wpływów z jego sprzedaży
Etapy życia oprogramowania
- IO 1.GIF
Zamówienie klienta
- IO 2.GIF
Model wstępny sporządzony przez analityka
- IO 3.GIF
Projekt
- IO 4.GIF
Efekt pracy programistów
- IO 5.GIF
Produkt po wdrożeniu
- IO 6.GIF
Projekt, za który klient zapłacił
- IO 7.GIF
Projekt, którego klient potrzebował
- IO 8.GIF
Praktyczne zastosowanie produktu