Inżynieria oprogramowania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Spurt. Autor wycofanej wersji to 83.12.218.22.)
M (półpauzy)
Linia 2: Linia 2:


== Wyzwania dla inżynierii oprogramowania ==
== Wyzwania dla inżynierii oprogramowania ==
* systemy spadkowe - jak nieprzerwanie czerpać zyski z oprogramowania, które powstało wiele lat temu i ciągle jest w użyciu
* systemy spadkowe jak nieprzerwanie czerpać zyski z oprogramowania, które powstało wiele lat temu i ciągle jest w użyciu
* systemy heterogeniczne - problem obniżenia kosztów integracji systemów zbudowanych z użyciem różnych języków i technologii
* systemy heterogeniczne problem obniżenia kosztów integracji systemów zbudowanych z użyciem różnych języków i technologii
* sprawna produkcja systemów - umożliwienie produkcji oprogramowania na czas bez uszczerbku dla sumy wpływów z jego sprzedaży
* sprawna produkcja systemów umożliwienie produkcji oprogramowania na czas bez uszczerbku dla sumy wpływów z jego sprzedaży


==Etapy życia oprogramowania==
==Etapy życia oprogramowania==

Wersja z 16:17, 12 mar 2010

Inżynieria oprogramowania – ściśle teoretyczna gałąź informatyki zajmująca się tworzeniem wyidealizowanych metod wytwarzania oprogramowania, opartych na optymistycznych założeniach i przystosowanych do działania w utopijnym świecie.

Wyzwania dla inżynierii oprogramowania

  • systemy spadkowe – jak nieprzerwanie czerpać zyski z oprogramowania, które powstało wiele lat temu i ciągle jest w użyciu
  • systemy heterogeniczne – problem obniżenia kosztów integracji systemów zbudowanych z użyciem różnych języków i technologii
  • sprawna produkcja systemów – umożliwienie produkcji oprogramowania na czas bez uszczerbku dla sumy wpływów z jego sprzedaży

Etapy życia oprogramowania

Fantazje na temat wytwarzania oprogramowania