Programista: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→Wygląd) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to The Number of the Beast. Autor wycofanej wersji to 217.153.221.169.) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
== Wygląd == |
== Wygląd == |
||
Programistę najłatwiej poznać po wielkim odcisku na tyłku (spowodowanym siedzeniem przy komputerze 25 h na dobę), oczach spawacza oraz charakterystycznej białej opaleniźnie. Najlepsi mają również palce spuchnięte jak rakiety do tenisa. |
Programistę najłatwiej poznać po wielkim odcisku na tyłku (spowodowanym siedzeniem przy komputerze 25 h na dobę), oczach spawacza oraz charakterystycznej białej opaleniźnie. Najlepsi mają również palce spuchnięte jak rakiety do tenisa. |
||
U programistów są możliwe do zauważenia cechy charakterystyczne [[kujon]]ów, jak bycie zbyt chudym(kto ma czas na jedzenie?), nadwaga(gdyż niektóre osobniki potrzebują mnóstwo energii do myślenia) a także nieogolony zarost(nie każdego stać na kamerkę internetową by obciąć się przy monitorze). |
|||
== Zachowanie == |
== Zachowanie == |
Wersja z 00:42, 21 sie 2010
Dziewczyna programisty.
- Dowcip
Ten kod to bezład, lecz działa znakomicie.
- Programista o swoim dziele
Człowiek jest wart tyle, ile napisał programów.
- Motto programistów
Programista (koder) – człowiek do zadań specjalnych, władca komputerów. Programista to jedyny gatunek ludzi na świecie, który potrafi rozmawiać z komputerem bez kłótni. Dzięki znajomości języków programowania, programiści piszą (wklepują) miliardy linijek nic nieznaczącego kodu i tak oto powstają programy. Najbardziej znanym programistą na świecie jest Bill Gates, twórca BSoD.
Wygląd
Programistę najłatwiej poznać po wielkim odcisku na tyłku (spowodowanym siedzeniem przy komputerze 25 h na dobę), oczach spawacza oraz charakterystycznej białej opaleniźnie. Najlepsi mają również palce spuchnięte jak rakiety do tenisa.
Zachowanie
- Wypełnia dokumenty w HTML.
- Przed każdą wypowiedzią mówi: write. I gdy oczekuje odpowiedzi, kończy swoją wypowiedź słowem: read.
- Zapamiętuje informacje jako zmienne.
- Na końcu każdej linijki zawsze wstawia średnik;
- Uważa cały świat za jeden wielki program.
- Jeśli coś nie uda mu się za pierwszym razem, zanim robi to drugi raz, szuka błędu.
Zakres obowiązków
- Pisanie błędów w programach;
- Drobiazgowe rozwiązywanie problemów, które już zostały rozwiązane w szczegółach;
- Tworzenie oprogramowania, które i tak nie działa;
- Odkrywanie koła na nowo w postaci kwadratu;
- Przejście Snake'a z poziomu kodu źródłowego.