Gra:Strona 413: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Aaaaa!)
M
Linia 6: Linia 6:
– ''Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.''<br>
– ''Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.''<br>
– ''No dobrze'' – wyciąga jego dłoń – ''jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.''
– ''No dobrze'' – wyciąga jego dłoń – ''jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.''
------


== Co robisz? ==
*Najpierw musimy się zastanowić, [[Gra: strona 120|co dalej]].

*Gość jest nieco brudny. [[Gra: strona 61|Oczyścić!]]
*Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, [[Gra: strona 378|jednak jest jeszcze strażnik]].
* Najpierw musimy się zastanowić, [[Gra:strona 120|co dalej]].
* Gość jest nieco brudny. [[Gra:strona 61|Oczyścić!]]
* Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, [[Gra:strona 378|jednak jest jeszcze strażnik]].


[[Kategoria:Gra|Strona 413]]
[[Kategoria:Gra|Strona 413]]

Wersja z 16:38, 4 paź 2010

W czasie zwiedzania galerii sztuki z klasykami flamandzkich malowideł nagle poczułeś, iż wieśniak z obrazu Brueghla wyskoczył z znienacka z ramy i kopnął Cię w dupę. Drapiesz się po głowie, gdyż zastanawiasz się jak to możliwe. Pytasz wieśniaka:

Cóżeś mi uczynił, flamandzki wieśniaku?!
Uwolnij mnie stąd! Ta świnia Brueghl uwięził mnie w blejtramie za to, że domagałem się 30% napiwku za przewóz chabetą.
No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10 % to i tak sporo dla słynnego flamandzkiego malarza. Nie mogę Cię zresztą wziąć, jesteś na pierwszym planie i powstanie dziura wielkości wieśniaka w blejtramie.
Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.
No dobrze – wyciąga jego dłoń – jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.

Co robisz?