Bombardier NGT6: Różnice pomiędzy wersjami
M (Bot: naprawa przekierowań) |
M (redakcja) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}} |
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}} |
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|Zrobiłem ich w chuja!|Prezes Bombardiera o '''Bombardierze'''}} |
|||
{{Cytat|Klimatyzowany!|Krakowiak o '''Bombardierze'''}} |
|||
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}} |
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|Mam wyjebane!|Bombardier o '''Bombardierze'''}} |
|||
{{Cytat|Urwę se głowę i nasram do szyi!|Emo o '''Bombardierze'''}} |
|||
[[Plik:Bombardier.jpg|right/left|xxxpx|thumb|Bombardier NGT6]] |
[[Plik:Bombardier.jpg|right/left|xxxpx|thumb|Bombardier NGT6]] |
||
{{t|Bombardier NGT6|zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR}}nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. |
|||
Istnieją trzy typy: |
Istnieją trzy typy tegoż wynalazku: |
||
* |
*{{t|NGT6/1}}Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów [[Adolf Hitler|Hitlera]]) |
||
* |
*{{t|NGT6/2}}Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien. |
||
* |
*{{t|NGT6/3}}Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny. |
||
* |
*{{t|NGT6/N8S}}Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla [[Nowa Huta|Nowej Huty]]. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami. |
||
==Budowa== |
==Budowa== |
||
Linia 36: | Linia 30: | ||
* Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać |
* Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać |
||
* Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych |
* Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych |
||
* Skrót NGT znaczy tyle, co |
* Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety. |
||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
Wersja z 02:39, 29 kwi 2011
Nie no - Wyjebany!
- Motorniczy o Bombardierze
Nasze lepsze!
- Warszawiak o Bombardierze
Kupimy nowe, za pieniądze z UE!
- Kraków o Bombardierze
JP!
- Dres o Bombardierze
Szablon:Tnowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:
- Szablon:TPierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów Hitlera)
- Szablon:TDrugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
- Szablon:TTrzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
- Szablon:TCzwarty, wymyślony przez Kraków, dla Nowej Huty. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.
Budowa
Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje tramwaj. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od MPK Kraków, że chcą coś nowego i niemiecko - kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano[1]. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju "obudowy". Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.
Jak jechać
- Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
- Nie otwieraj okna - większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
- Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba - popatrz w okno
- Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
- Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów - tramwaj lubi się odczepiać
- Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi
Ciekawostki
- Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE
- Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu
- Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku
- Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
- Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać
- Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych
- Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.
Przypisy
- ↑ Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.