Bombardier NGT6: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Bot: naprawa przekierowań)
M (redakcja)
Linia 2: Linia 2:
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Zrobiłem ich w chuja!|Prezes Bombardiera o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Klimatyzowany!|Krakowiak o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Mam wyjebane!|Bombardier o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Urwę se głowę i nasram do szyi!|Emo o '''Bombardierze'''}}



[[Plik:Bombardier.jpg|right/left|xxxpx|thumb|Bombardier NGT6]]
[[Plik:Bombardier.jpg|right/left|xxxpx|thumb|Bombardier NGT6]]
'''Bombardier NGT6''' (zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR) – nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych.
{{t|Bombardier NGT6|zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR}}nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych.
Istnieją trzy typy:
Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:
* '''NGT6/1''' - Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów [[Adolf Hitler|Hitlera]])
*{{t|NGT6/1}}Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów [[Adolf Hitler|Hitlera]])
* '''NGT6/2''' - Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
*{{t|NGT6/2}}Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
* '''NGT6/3''' - Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
*{{t|NGT6/3}}Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
* '''NGT6/N8S''' - Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla [[Nowa Huta|Nowej Huty]]. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.
*{{t|NGT6/N8S}}Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla [[Nowa Huta|Nowej Huty]]. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.



==Budowa==
==Budowa==
Linia 36: Linia 30:
* Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać
* Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać
* Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych
* Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych
* Skrót NGT znaczy tyle, co "Nowy Gorący Tramwaj", co powoduje, że lubią go starsze kobiety.
* Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.


{{Przypisy}}
{{Przypisy}}

Wersja z 02:39, 29 kwi 2011

Nie no - Wyjebany!

Motorniczy o Bombardierze

Nasze lepsze!

Warszawiak o Bombardierze

Kupimy nowe, za pieniądze z UE!

Kraków o Bombardierze

JP!

Dres o Bombardierze
Bombardier NGT6

Szablon:Tnowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:

  • Szablon:TPierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów Hitlera)
  • Szablon:TDrugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
  • Szablon:TTrzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
  • Szablon:TCzwarty, wymyślony przez Kraków, dla Nowej Huty. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.

Budowa

Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje tramwaj. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od MPK Kraków, że chcą coś nowego i niemiecko - kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano[1]. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju "obudowy". Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.

Jak jechać

  • Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
  • Nie otwieraj okna - większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
  • Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba - popatrz w okno
  • Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
  • Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów - tramwaj lubi się odczepiać
  • Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi

Ciekawostki

  • Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE
  • Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu
  • Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku
  • Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
  • Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać
  • Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych
  • Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.

Przypisy

  1. Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.