Opel Calibra: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 87.207.208.150. Autor wycofanej wersji to 83.27.177.212.) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
* Masa szpachli odpryśniętej pod czerwonym lub bladoczerwonym lakierem. |
* Masa szpachli odpryśniętej pod czerwonym lub bladoczerwonym lakierem. |
||
* Kierowca z obowiązkowym [[zimny łokieć|łokciem za szybą]]. |
* Kierowca z obowiązkowym [[zimny łokieć|łokciem za szybą]]. |
||
* Przedni zderzak ciągnący sie po ziemi,w zime bardzo przydatny do odgarniania śniegu. |
|||
== Tuning wewnętrzny == |
== Tuning wewnętrzny == |
||
* Masa głośników.Tuba basowa +3 do lansu |
* Masa głośników.Tuba basowa +3 do lansu |
Wersja z 19:16, 13 maj 2011
Opel Calibra – samochód firmy Opel, popularny dresowóz.
Wygląd
- Czerwony kolor, często wyblaknięty i/lub zmatowiały.
- Duża ilość naklejek, w stylu „16v”, „turbo”, „nitro”, „power”, „sport” i „tuning”.
- Decale w stylu tribal.
- Neony pod autem lub diody w spryskiwaczach.
- Głośny wydech – dwie rury o średnicy kominów elektrowni, lekko skierowane do góry.
- Masa szpachli odpryśniętej pod czerwonym lub bladoczerwonym lakierem.
- Kierowca z obowiązkowym łokciem za szybą.
- Przedni zderzak ciągnący sie po ziemi,w zime bardzo przydatny do odgarniania śniegu.
Tuning wewnętrzny
- Masa głośników.Tuba basowa +3 do lansu
- Plastikowy chrom - końcówka tłumika. +5 do lansu
- stalowe felgi pomalowane na biało farbą olejną + 1 do lansu
- kokpit pomalowany na niebiesko spreyem +3 do lansu
- Szpanerski lewarek zmiany biegów (najczęściej jest to podobizna właściciela, czyli pusta trupia czacha). +65 do lansu
- lusterka na druty + 4 do lansu
- szyberdach wyrąbany siekierą -100 do dachowania
- kutka na klamke +10 do nie zarąbania auta
- CiBi + 15 do robienia z siebie debila
- Spinery +10 do lansu
- klimatyzacja +10 do nie zapalenia się samochodu
- ABS +10 do krótszej drogi hamowania gdy widzisz jakąś fajną dupę i musisz zahamować wcześniej żeby cię nie widziała
- spoiler z jakiegoś starego parapetu pomalowany sprayem z taśmą chromowaną + 10 do nie wylecenia z mostu
Dane techniczne
Cali jest najczęściej wyposażona w ogromnie zaawansowany technicznie 8 zaworowy silnik o pojemności 2.0 i mocy aż 115 KM pochodzący z modelu Vectra A. W połączeniu z masą auta, która wynosi 1285 kg daje to znakomite osiągi porównywalne z bolidami Formuły 1. Spotykane były też silniki 2.0 mające zaworów 16 pochodzący z Vectra A. Silnik dysponował mocą 150 KM co pozwalało na zostawienie w chmurze spalonego oleju połączonego z gazem większości Golfów lub BMW. Pozwalało, bo konie te jako nie spętane uciekały zaraz po pierwszym otwarciu maski (najczęściej na trasie salon-dom). Okazywało się też, że połowa z pozostałych była nie podkuta. Silniki o pojemności powyżej 2 litrów to mit, który można przeczytać na kartach bajek dla dzieci. Na uwagę zasługują też znakomite światła mijania, dzięki którym bez problemu można potrącić po zmroku idącego poboczem drogi pieszego.
Wyposażenie
Wszystkie modele Cali były fabrycznie wyposażone w:
- Instalację LPG;
- Filtr stożkowy;
- Czerwone zaciski hamulcowe;
- Magnetyzery paliwa;
- Tuning rezystory;
- Popękane spojlery z włókna, za dodatkową opłatą mogła także schodzić z nich farba;
- Ciemne szyby z odchodzącą folią i pęcherzami powietrza.
- Niebieskie neony wykonane z rurki PCV i żelu do USG oraz diód typu superhiperextra flux
- Xenony typu HID (cHuja Itak Dają) ustawione na przeczesywanie nieba w poszukiwaniu UFO o kolorze pasującym do neonów
- Rozkładane tylne siedzenia - żeby zmieścić większą butlę z gazem lub zrobić dodatkowe miejsce na tubę