The Sims

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

The Sims, Simsygra komputerowa, w której możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców simami), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego „ogrom” funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom domek dla lalek, a sadystom pozwala się wyładować.

Historia

Pomysł na symulację życia narodził się w głowie Willa Wrighta, który następnie znalazł gdzieś ludzi, którym pomysł się spodobał i zaczęli go realizować. Ostatecznie gra ukazała się w roku 2000 i okazała się hitem. Jakże wielu satanistycznych bluźnierców stąpa po Ziemi naszej...

Zasady

Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do kopulacji, której, niestety, nie widać na ekranie. Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtualny odpowiednik topienia Barbie w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamknięci w izolatce 2x2, by w końcu umrzeć (to już nowość).

Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje zabawę domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji – sami dobieramy lub budujemy simom dom, do tego kupujemy im wyposażenie według własnego gustu, ewentualnie własnego bezguścia.

Zobacz też

Szablon:Ok