Twierdza (gra)
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Twierdza - gra strategiczna stworzona przez FireFly Studios. Wbrew pozorom nie występują tu czary.
Przeciwnicy
- Szczur - Ot taki szczurek. Cieszy się, gdy nasyła na Twoją armię swoją, o 10 razy mniejszą.
- Wąż - Najlepszy przyjaciel Szczura. Wspiera go psychicznie podczas depresji. Jego wojsko lubi piwo...
- Wieprz - Spasiony pseudokibic, o czym świadczy jego zamiłowanie do pałkarzy.
- Wilk - Psychopata. Na całym terenie wokół zamku buduje szubienice... Ale lud i tak go lubi.
Zasady
- Lord potrafi zabić dziesięciu żołnierzy, którzy atakują go jednocześnie ze wszystkich stron.
- W grze nie występują noce przez kilkaset lat pod rząd.
- Ludzie mogą żyć wiecznie... No chyba, że ich zabijesz.
- W młynie mogą pracować tylko dzieci.
- Piekarz mówi, że ma dziś dodatkową sztukę towaru, a w spichlerzu i tak pojawia się osiem
bułeczekbochenków. - Matka, której zadaniem jest tylko wychowanie dziecka, mówi, że od tej pory będzie efektywniej pracować.
- Do produkcji skórzanych pancerzy wykorzystuje się wyłącznie krowy.
- Jednostki potrafią wnikać w drugie.
- Studni nie używa się do czerpania wody, tylko do gaszenia pożaru.
- Budynki, które są zbudowane z kamienia, wymagają drewna do budowy.