NonNews:Reprezentacja Polski sprywatyzowana
30 czerwca 2010
Największa sieć spożywcza w Polsce została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski. Umowa obowiązywać będzie 4 lata, do zakończenia mistrzostw świata w 2014 roku.
- Nie ukrywam, że sam kupuję w Biedronce, zwłaszcza wino - mówi Grzegorz Lato (60 l.), prezes PZPN.
Sieć Biedronka będzie partnerem polskiej drużyny także podczas EURO 2012, rozgrywanego w naszym kraju. - Mam nadzieję, że w finale EURO spotkają się Polska i Portugalia - zdradza Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja SA, właściciela Biedronki.
Szczegółów kontraktu nie ujawniono, ale nowy sponsor ma podobno przelewać rocznie 2 miliony złotych na konto PZPN. Krążą plotki, że Polacy będą teraz grać w strojach w kropki, ale to chyba nic w porównaniu do granatu i flagi Monako
Źródło
- [1], 30 czerwca 2010.