Tlenek diazotu
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 18:01, 24 sie 2015 autorstwa 90.236.6.10 (dyskusja) (→Wady używania podtlenku diazotu)
Szablon:Trodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego dresowozu. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery.
Zalety używania podtlenku azotu
- szacun na dzielni,
- z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na lachony,
- pełny obrót wskazówki obrotomierza,
- bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu.
Wady używania podtlenku azotu
- zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby,
- zwiększenie masy pojazdu (problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz),
- trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień (zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek),
- konieczność przyswojenia trudnego słowa homologacja.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny chemii. Jeżeli cierpisz na alkanolepsję – rozbuduj go.