Heroes of Might and Magic

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Normalne miasto w Heroesie 3

Heroes of Might and Magic – prosto gra opierająca się na cykaniu na dziwne ikonki na mapie i podbijaniu wroga. Jest grą kultową. Kult ten opiera się na założeniu „trójka jest najlepsza” i najprawdopodobniej jest sektą.

Seria

Heroes of Might and Magic jest serią więc zawiera w sobie kolejne części (to chyba logiczne, nie?).

  • Heroes I
    • bohater siedzi w namiocie, boi się wroga
    • kościstość nie jest w modzie, jest tylko jeden kościsty bohater
  • Heroes II
  • Heroes III
    • prawdziwy przełom – bohater nie kryje się w namiocie przed wrogiem.
    • 9 miast. Z których tylko 7 da się grać. A kolejne dwa są banowane na turniejach.
    • oryginalne czary: pole siłowe, ściana ognia, kula ognia.
  • Heroes 4.00
    • kolejny przełom – bohater służy jako maszynka do zabijania: zabija 3 czarne smoki uderzeniem...
    • genialna fabuła – zderzyły się dwa kawałki magicznego żelaza i było wielkie bum. I wtedy pojawiły się portale do nowego świata.
    • metale w formie bohaterów – walą gitarą

System czarów

Myślisz, że w takiej kultowej grze są oryginalne czary? No to zonk.

  • Hipnoza – musisz mieć rok przeszkolenia, aby rzucić czar na 3 hydry...
  • Inferno – sądzisz, że piec hutniczy jest straszny? No to się mylisz!
  • Pole minowe – i znowu: po dziesięciu latach szkolenia wysadzasz z gry 3 behemoty.