Heroes of Might and Magic
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 22:39, 8 maj 2007 autorstwa Adi'i (dyskusja • edycje) („Heroes of Mght and Magic” przeniesiono do „Heroes of Might and Magic”: literówka)
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
Heroes of Might and Magic – prosto gra opierająca się na cykaniu na dziwne ikonki na mapie i podbijaniu wroga. Jest grą kultową. Kult ten opiera się na założeniu „trójka jest najlepsza” i najprawdopodobniej jest sektą.
Seria
Heroes of Might and Magic jest serią więc zawiera w sobie kolejne części (to chyba logiczne, nie?).
- Heroes I
- bohater siedzi w namiocie, boi się wroga
- kościstość nie jest w modzie, jest tylko jeden kościsty bohater
- Heroes II
- bohater nadal boi się wroga
- bohater jest strasznie niedowartościowany: nie może nauczyć się wskrzeszać zmarłych w kościstej formie, barbarzyńca nie może być magiem...
- Heroes III
- prawdziwy przełom – bohater nie kryje się w namiocie przed wrogiem.
- 9 miast. Z których tylko 7 da się grać. A kolejne dwa są banowane na turniejach.
- oryginalne czary: pole siłowe, ściana ognia, kula ognia.
- Heroes 4.00
- kolejny przełom – bohater służy jako maszynka do zabijania: zabija 3 czarne smoki uderzeniem...
- genialna fabuła – zderzyły się dwa kawałki magicznego żelaza i było wielkie bum. I wtedy pojawiły się portale do nowego świata.
- metale w formie bohaterów – walą gitarą
System czarów
Myślisz, że w takiej kultowej grze są oryginalne czary? No to zonk.
- Hipnoza – musisz mieć rok przeszkolenia, aby rzucić czar na 3 hydry...
- Inferno – sądzisz, że piec hutniczy jest straszny? No to się mylisz!
- Pole minowe – i znowu: po dziesięciu latach szkolenia wysadzasz z gry 3 behemoty.