Teoria kreskówkowej rzeczywistości

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 07:54, 20 lip 2008 autorstwa 87.205.172.158 (dyskusja) (→‎Cała prawda: dublowanie punktu pod inna forma)

Teoria kreskówkowej rzeczywistości – teoria mówiąca, że kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w filmach jaki-taki realizm jest utrzymywany, to w kreskówkach może się zdarzyć wszystko. Zawsze. Wszędzie.

Cała prawda

Skąd poza przestrzenią ekranu tyle marchewek, Króliku Bugsie?
  • Postaci w kreskówkach nawet po upadku z wysokości 10000 km będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
  • Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty, cały zostaniesz pokryty prochem.
  • Gdy staniesz w ogniu, po wszystkim także będziesz pokryty prochem.
  • Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, Ferrari Enzo i przewijania filmu na DVD.
  • Możesz wyjąć dowolny przedemiot (zwykle broń) spoza ekranu.
  • Przejście się na ostatnie piętro wieżowca zajmuje mniej czasu, niż wjechanie na nie za pomocą windy.
  • Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
  • Spacery w powietrzu są możliwe, jeżeli nie kończą się zerknięciem w dół.
  • Gdy uciekając niszczysz po sobie okna lub drzwi, zostaje w nich odbita sylwetka twojego ciała.
  • Kowadło zawsze opada najwolniej.
  • Spotkanie z jakimkolwiek drapieżnikiem skończy się dla ciebie bez uszczerbku na zdrowiu.
  • Wielkie, spadające odważniki zawsze ważą 16 ton.
  • Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe.

Zobacz też


Puzzle stub.png Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.