Tesco
Ten artykuł dotyczy 'sieci handlowej'. Zobacz też piwo Tesco. |
Tesco – rodzaj świątyni konsumpcjonizmu. Jedyne miejsce, w którym miesza się zapach opon samochodowych z zapachem lawendowego proszku do prania. Odprawiane tam misteria polegają na hasaniu dużej grupy ludzi z koszykami na pewnym obszarze zamkniętym blaszanymi ścianami. Także sieć strategicznych centrów zaopatrzeniowych w kosmetyki dla zespołu Tokio Hotel, a zwłaszcza dla ich głównej wokalistki.
ania kocha dawida :-)Tekst pocParser nie mógł rozpoznać (błąd składni): {\displaystyle == ---- Tekst nagłówka--~~~~ == } hylony
Podsumowanie
Provided ID could not be validated.
Wejście do świątyni bywa nader niebezpieczne: można zatracić się w misterium – nie wyjść po wielu godzinach, dniach, albo nawet latach. Mężczyźni w Tesco przebywają raczej krótko. Ta zasada nie dotyczy jednak mężczyzn z partnerkami. Mężczyzna podczas misterium służy do popychania koszyka i odpowiadania na pytania. Charakterystyczne jest to, że może odpowiedzieć aż na dwa sposoby: „TAK” lub „TAK, KOCHANIE”. Mężczyzna jest też niezbędnym elementem opisanego wyżej etapu związanego z gumową taśmą – spełnia on rolę samobieżnego portfela; żeby cała ceremonia się udała, musi on coś wręczyć kobiecie (rzadziej - innemu mężczyźnie) obsługującej ową taśmę.
Hasła promocyjne
- W tesco jest niebiesko
- Mało, drogo, kiepsko
- Dla Ciebie, dla Twojej Starej i nie tylko
- Duża, tania deska
- Deską, dla Ciebie, dla rodziny
- W tesco jest tanio kuresco
- Prezerwatywy Tesco. Dla Ciebie, dla rodziny.
Galeria
- Tesco dvd cz copy.jpg
Płyty DVD Tesco
- Zwykła lodówka pracownika tesco.jpg
Lodówka pracownika
- Tesco03.jpg
Trójkątna hulajnoga – i wszystko jasne