Potwór (MMORPG)

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 19:35, 27 sie 2009 autorstwa ArturVonFornal (dyskusja • edycje) (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 79.185.1.228. Autor wycofanej wersji to 89.77.72.59.)

O kurwa! Ale orszy!

Tibiczyk po zobaczeniu dużej ilości potworów
Jedne z najpotężniejszych potworów w Tibii

Potwór (MMORPG) – zbiór pikseli[1] o określonej sile, zabicie takiego daje nam większe lub mniejsze korzyści, w zależności od jego mocy. U gracza spotkanie potwora może powodować róźnorakie reakcje, w zależności od tego jak jest silny. Słaby – brak szczególnych reakcji, średni – uradowanie, dobry – strach, bardzo dobry – wkurwienie.

Cechy szczególne

Szczególną cechą potworów w grach MMORPG jest to, że są 10 razy większe i silniejsze, niż w rzeczywistości. Np. szczur jest prawie taki wielki jak człowiek i potrafi go zabić w 3 minuty. Każdy potwór, gdy już polegnie pozostawia po sobie przedmioty – kasę, broń, lub pancerz. Zadziwiające jest jednak to, że nawet pająki noszą ze sobą worki pełne różnorakich przedmiotów. Każdy potwór gdy polegnie zmartwychstaje po kilku minutach, żeby graczą nie nudziło się, gdy już wszystkie wybiją.

Walka

Potwory żywią się punktami HP graczy. Jeżeli gracz pozwoli potworowi wyssać całe HP, wtedy zalicza deda i zależnie od gry traci punkty doświadczenia, skille, przedmioty, lub czas. Duże ilości potworów (patrz ilustracja) mogą spowodać zawieszanie się komputera. Takie zjawisko, nazywane lagiem i zazwyczaj kończy się dedem.

Rasy Potworów

Potwory dzielą się na rasy, przykładowo w rasie kotów będzie znajdować się:

  1. .kot
  2. .zmutowany kot
  3. .mroczny kot
  4. .kot demon.
  5. .W niektórych grach występują tak zwane Bossy, są to przywódcy danej rasy (np. boss kotów). Często posiadają szpanerskie nazwy typu: Ryavarianagoroath. Mają dużo punktów HP oraz można z nich wydłubać dużo monet, lub dobry ekwipunek. Zabicie takiego bossa zajmuje przeważnie od jednej do dwóch godzin i musi w nim brać udział ok. 20 noobowatych dzieci pr0. Mały lag może spowodować śmierć całej ekipy, po której przez pół roku trzeba będzie nadrabiać straty.

Przypisy

  1. Lub w przypadku Tibii – piksel.