Twierdza (gra)

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Twierdza – gra strategiczna stworzona przez FireFly Studios. Wbrew pozorom, nie występują tu czary...

Przeciwnicy

  • Szczur – ot, taki szczurek. Cieszy się, gdy nasyła na Twoją armię swoją, o 10 razy mniejszą.
  • Wąż – najlepszy przyjaciel Szczura. Wspiera go psychicznie podczas depresji. Jego wojsko lubi piwo...
  • Wieprz – spasiony pseudokibic, o czym świadczy jego zamiłowanie do pałkarzy.
  • Wilk – psychopata. Na całym terenie wokół zamku buduje szubienice... Ale lud i tak go lubi.
  • Kalif - Ma zero kasy a i tak prdukuje najdroższych żołnierzy.

Zasady

  • Lord potrafi zabić dziesięciu żołnierzy, którzy atakują go jednocześnie ze wszystkich stron.
  • W grze nie występują noce przez kilkaset lat pod rząd.
  • Ludzie mogą żyć wiecznie... No chyba, że ich zabijesz.
  • W młynie mogą pracować tylko dzieci.
  • Piekarz mówi, że ma dziś dodatkową sztukę towaru, a w spichlerzu i tak pojawia się osiem bułeczek bochenków.
  • Matka, której zadaniem jest tylko wychowanie dziecka, mówi, że od tej pory będzie efektywniej pracować.
  • Do produkcji skórzanych pancerzy wykorzystuje się wyłącznie krowy.
  • Jednostki potrafią wnikać w drugie.
  • Studni nie używa się do czerpania wody w celu napicia się, tylko do gaszenia pożaru.
  • Budynki, które są zbudowane z kamienia, wymagają drewna do budowy.
  • Jeden kamień wystarcza do budowy dwudziesto metrowego muru.
  • Żołnierz zanim zginie musi oberwać przynajmiej 8 strzałami.