ABS
ABS – system „lepszego” hamowania. W rzeczywistości nie pozwala samochodowi za bardzo hamować, żeby przypadkiem nie udało mu się zahamować, zwłaszcza podczas jazdy zimą i w warunkach ekstremalnych. Dzięki niemu, droga hamowania zwiększa się wykładniczo, aby uchronić pasażerów przed nadmiernymi przeciążeniami podczas zwalniania. Stosowany jest po to, aby przykleić sobie na tylnej klapie tandetną naklejkę „ABS”, dzięki której lans zwiększa się logarytmicznie.
ABS to także system w samochodach wymagający od kierowcy Anatomicznego Braku Szyi. Szyję można zastąpić karkiem, aby mieć połączenie z głową. Połączenie takie nie jest wymagane podczas prowadzenia samochodów wyposażonych w ten system, jednak według niektórych wygląda estetycznie. ABS został wymyślony po to, aby podczas wyboru samochodu klient mógł go wybrać.
Od niedawna ABS to też skrót oznaczający Absolutny Brak Sterowności. Używany jest on przeważnie przez napalonych fanów czterech kółek którzy nie mają co robić z pieniędzmi i kupują samochody z limitowanej edycji z tą właśnie funkcją. A mianowicie funkcja ta działa na zasadzie że w aucie po prostu nie ma kierownicy. Wielu ludzi może uważać to za niemądre ale dla prawdziwego fana motoryzacji to tylko lekkie utrudnienie z większą dawką adrenaliny.