Nekrobiznes
Szablon:ZCzywiesza Oddaj pan trumnę i kup u nas bo pogrzebu nie będzie.
- Nekrobiznesmen w akcji
Kurwa, ja mam 1000 złotych za skórę, nie mam czasu na gadanie bo Pavulon mi stygnie
- Praca w nekrobiznesie bywa stresująca
(...)Szpital św. Alfonsa oferuje tanie zwłoki 100 rubli za skórę. Oferujemy najlepsze trupy zabijane wyłącznie pawulonikiem piąteczką
- Nekrobiznes od lat
Nekrobiznes – zespolone ze sobą działania człowieka mające na celu wytwarzanie finalnych produktów żywnościowych, począwszy od pozyskania surowców pierwotnych, a na gotowej żywności na stole konsumenta skończywszy.
Zakres nekrobiznesu
- Pozyskiwanie skór
- Pochówek skór
- Sprzedaż akcesoriów takich jak trumny, urny, itd.
- Produkcja preparatów
- Produkcja kosmetyków
- Nekroturystyka
- Przetwórstwo na produkty spożywcze
Marketing w nekrobiznesie
thumb|right|200px|Po prostu biznes Misją usługodawców, agentów i dystrybutorów jest ułatwienie dostępności do towarów na rynkach docelowych. Pośrednicy zostają popchnięci do następujących działań:
- Nawiązywanie kontaktów handlowych ze służbą zdrowia
- Zbieranie informacji na temat zapotrzebowania naukowców na towar
- Dostosowanie podaży do wymagań klientów, standaryzację produktów, pakowanie, magazynowanie, itd.
- Zapewnienie legalności spółce, dbanie o brak rozgłosu i dobre stosunki z policją
- Ewentualnie negocjacje z klientami
Podstawowi pośrednicy
Rozwój nekrobiznesu
thumb|right|200px|Łowcy skór Statystycznie w jednej sekundzie ginie prawie dwoje ludzi z racji czego na działalność nekrobiznesmenów jest niezwykle duże zapotrzebowanie. W samych USA nekrobiznes przynosi zyski rzędu 11 miliardów dolarów. Można by pomyśleć, że jest to spokojna praca, w końcu ludzie i tak będą umierać. Jeżeli tak myślisz to widać, że żaden z ciebie przedsiębiorca. Należy iść z duchem czasu, samemu zadbać aby ludzi ginęło więcej i więcej. Dobrym (choć raczej ekstensywnym) pomysłem jest np. regularne wylewanie dużych ilości wody w okresie zimowym na zakrętach (patent stosowany z dużym powodzeniem od lat przez ,,pomoc" drogową). W Łodzi zastosowane rozwiązania farmaceutyczne spowodowały, że tam nekrobiznes rozwinął się do niewyobrażalnych rozmiarów. Dzięki takim łódzkim legendom jak Anioł Śmierci, Skórołapka, Mengele i doktor Potasik rokowania przedsiębiorstw pogrzebowych wystrzeliły momentalnie w górę. W przeciągu dwóch dekad udało im się wywindować ceny skór z 5 zł do 1800 zł. Progonozuje się, że w 2012 nekrobiznes stanie się najbardziej opłacalnym interesem na świecie, a grabarz Kazio będzie grał w golfa z Bilem Gatesem. Tekst wytłuszczony